ÖkoInfoMobil

Turkish translation: Ekoloji Bilgilendirme Aracı

German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
German term or phrase: ÖkoInfoMobil
ÖkoInfoMobil : Çevre ya da arıtma ile ilgili bir tür gezici taşıt ya da otobüs anladığım kadarıyla. Bunu nasıl Türkçeye çevirebilirim? Ya da çevirmeli miyim?
alicakir
Turkish translation:Ekoloji Bilgilendirme Aracı
Explanation:
Bu öneri işinize yarayabilir, uygundur.
Selected response from:

Haluk Erkan
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4atık toplama aracı
Onur Inal
4Ekoloji Bilgilendirme Aracı
Haluk Erkan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ekoloji Bilgilendirme Aracı


Explanation:
Bu öneri işinize yarayabilir, uygundur.

Haluk Erkan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
Teşekkürler

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
atık toplama aracı


Explanation:
ÖkoInfoMobil'in kullanıldığı http://www.bern.ch/themen/abfall/entsorgungsorte/oekoinfomob... sitesine baktım.

Araç şöyle tanımlanıyor:

"Entsorgen Sie Abfälle, die nicht in den Hauskehricht gehören, direkt im ÖkoInfoMobil."

Yani evde çöp kovasına atılamayan büyük ebatlı, kimyasal, medikal vb. atıkları (gezerek) toplayan bir araçtan bahsediliyor.

Türkiye'de belediyelere ait bu tür araçlara atık toplama aracı deniyor. Google'da yazarsanız çok sayıda bağlantı karşınıza çıkıyor.

Onur Inal
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16