Lichtschranken-Schutzeinrichtung

Turkish translation: Fotoselli koruma tertibatı

German term or phrase:Lichtschranken-Schutzeinrichtung
Turkish translation:Fotoselli koruma tertibatı
Entered by: Özden Arıkan

10:31 Nov 30, 2006
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mit einer Lichtscranken-schutzeinrichtung versehene Halterung an einer machine.
German term or phrase: Lichtschranken-Schutzeinrichtung
Bu terimin karşılığını hiçbir türkçe kaynakta bulamadım. Yakın bir anlamına da türkçe teknik metinlerde rastlamadım. Şu doğru çeviri olabilir mi?

"mit einer Lichtscranken-schutzeinrichtung versehene Halterung an einer machine."

"Bir makinada ışık bariyerleri-korunma tertibatıyla donatılmış destek."

teşekkürler.
xxxcalvero
Fotoselli koruma tertibatı
Explanation:
Bir makinede fotoselli koruma tertibatı ile donatılmış tutucu
Selected response from:

Mehmet Ocakoglu
Turkey
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Fotosel devre şalterli koruma düzeneği
turtrans
5Fotoelektrik Işın Dedektörlü Koruma Tertibatı
Kalyoncu
5Fotoselli koruma tertibatı
Mehmet Ocakoglu


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Fotoselli koruma tertibatı


Explanation:
Bir makinede fotoselli koruma tertibatı ile donatılmış tutucu

Mehmet Ocakoglu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20
Grading comment
teşekkürler

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Fotoelektrik Işın Dedektörlü Koruma Tertibatı


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 32 Min. (2006-11-30 11:04:01 GMT)
--------------------------------------------------

Ing: photoelectric beam detector
Langenscheid Teknik Terimler Sözlügü

Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 130

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Fotosel devre şalterli koruma düzeneği


Explanation:
Berührungslos wirkende Schutzeinrichtungen (BWS).Sie können auf physikalischen Prinzipien basieren: Optoelektronik, Ultraschall, induktive Sensorik, kapazitive Sensorik, Infrarotbewegungssensoren usw. BWS umfassen folgende Elemente: eine Sensorfunktion; eine Steuerungs- / Überwachungsfunktion, Ausgangsschaltelemente (OSSD).

turtrans
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4