KudoZ home » German to Turkish » Other

Zahlungsbedingung entfällt

Turkish translation: Ödeme koşulu iptal olmuştur.


11:39 Apr 4, 2002
German to Turkish translations [Non-PRO]
/ commercial
German term or phrase: Zahlungsbedingung entfällt
fatura
semra
Turkish translation:Ödeme koşulu iptal olmuştur.
Explanation:
.
Selected response from:

xxxNilgun Ozcan
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Ödeme koşulu iptal olmuştur.xxxNilgun Ozcan
4Ödeme ºartı yoktur.M. Karahasan
4Ödeme koşulları iptal oldusevinc altincekic


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ödeme koşulları iptal oldu


Explanation:
entfallen sözcüğü için uygun anlam olarak bunu buldum. ama bu kadar az bağlamda da bu kadar oluyor. sanırım daha fazlası da yok herhalde, fatura olduğuna göre.

sevinc altincekic
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 101

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Ödeme koşulu iptal olmuştur.


Explanation:
.

xxxNilgun Ozcan
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  adosanis
7 days

agree  Kalyoncu: :
1194 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ödeme ºartı yoktur.


Explanation:
"Zahlungsbedindung entfaellt." Burada geniº zaman söz konusudur. "Iptal olmustur" denmemektedir.

Basarilar
Mustafa Karahasan

M. Karahasan
Turkey