KudoZ home » German to Turkish » Other

Bezugsrechtsverfügung

Turkish translation: yararlanma hakkı talimatı

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bezugsrechtsverfügung
Turkish translation:yararlanma hakkı talimatı
Entered by: adosanis

02:09 Oct 2, 2004
German to Turkish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Bezugsrechtsverfügung
Bezugsrechtsverfügung (steht auf einer Lebensversicherungspolice)
adosanis
yararlanma hakkı talimatı
Explanation:
sigortadan kimin yararlanacağına karar verme de olabilir. nereden mi çıkardım?
İngilizce biliyorsanız burada http://dict.leo.org/?search=Bezugsrecht&searchLoc=0&relink=o... ingilizcesi "right to the insurance benefit" ve "choice of beneficiary" olarak geçiyor (Bezugsrecht için)
Selected response from:

sevinc altincekic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kullanma hakkı yönetmeliği
(r) Duran, MBA
4yararlanma hakkı talimatı
sevinc altincekic


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bezugsrechtsverfügung
yararlanma hakkı talimatı


Explanation:
sigortadan kimin yararlanacağına karar verme de olabilir. nereden mi çıkardım?
İngilizce biliyorsanız burada http://dict.leo.org/?search=Bezugsrecht&searchLoc=0&relink=o... ingilizcesi "right to the insurance benefit" ve "choice of beneficiary" olarak geçiyor (Bezugsrecht için)

sevinc altincekic
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 16

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Bezugsrechtsverfügung
kullanma hakkı yönetmeliği


Explanation:
Bezugsrecht aslında genel olarak Rüchan hakkı. Sigorta jargonunda "Bezugsrecht
Man unterscheidet zwischen widerruflichem und unwiderruflichem Bezugsrecht. Während das widerrufliche Bezugsrecht vom Versicherungsnehmer jederzeit geändert werden kann, ist ein Widerruf oder eine Änderung des unwiderruflichen Bezugsrechtes nur mit Zustimmung des Bezugsberechtigten möglich"
Borsadakiyle anlamı aynı kullanıp kullanmama hakkına sahipsin.


(r) Duran, MBA
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16