KudoZ home » German to Turkish » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

Standortlogik

Turkish translation: neo-liberal kentleşme mantığı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Standortlogik
Turkish translation:neo-liberal kentleşme mantığı
Entered by: Nuray Sümbültepe

19:22 Feb 11, 2012
German to Turkish translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
German term or phrase: Standortlogik
"Wie können sich Kulturprojekte in den öffentlichen Raum einschreiben, ohne an der Aufwertung von Stadtgebieten durch neoliberale Standortlogik mitzumachen? "

Yer mantigi???? cok sacma geldi bana, gecenin bu saatinde aklima baska birsey gelmiyor dogrusu... Tesekkür ederim..
Nuray Sümbültepe
United Kingdom
neo-liberal kentleşme mantığı
Explanation:
Doğru yaklaşımlardan biri de bu seçenek olabilir.
Selected response from:

Haluk Erkan
Turkey
Grading comment
Tesekkür ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5neo-liberal kentleşme mantığı
Haluk Erkan
4yer seçiminde tutarlılık
Dagdelen
4Yatırım lokasyonu (bölgesi) mantığı
tontoon
3(neoliberal) işletme mantığı
Adnan Özdemir


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
yer seçiminde tutarlılık


Explanation:
"logik" deyimini "consistency (tutarlılık)" anlamında düşünün.

Bence metnin yazarı da öyle düşünüyor.

Dagdelen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(neoliberal) işletme mantığı


Explanation:
böyle yorumluyorum. belki uyar

Adnan Özdemir
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
neo-liberal kentleşme mantığı


Explanation:
Doğru yaklaşımlardan biri de bu seçenek olabilir.

Haluk Erkan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20
Grading comment
Tesekkür ederim.

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Yatırım lokasyonu (bölgesi) mantığı


Explanation:
Standort kelimesinin çok anlamlılığı nedeniyle bağlama göre böyle bir seçim yapabiliriz.

tontoon
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4