KudoZ home » German to Ukrainian » Architecture

Gradermaterial

Ukrainian translation: відсів щебеню / щебеневий відсів


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gradermaterial
Ukrainian translation:відсів щебеню / щебеневий відсів
Entered by: Oksana D.

14:01 Sep 16, 2011
German to Ukrainian translations [PRO]
Architecture / Bau, Gründungen
German term or phrase: Gradermaterial
Gradermaterial verdichtet, befahrbar

Шановні колеги!
Хто зустрічав такий термін, підкажіть, будь ласочка, як фахівці кажуть українською на Gradermaterial. Це, я так розумію, щось на зразок щебеню.

Заздалегідь дякую!
Oksana D.
Ukraine
відсів щебеню / щебеневий відсів
Explanation:
Погоджуюся з панею Мариною, що в даному випадку провильно вживати Grädermaterial. Але з що до гранвідсіву я не зовсім погоджуюся. Гранвідсів - це найдрібніша фракція відсіву щебеню зернистістю 0-5 мм, в той час як Gradermaterial може досягати зенистості навіть 0-70мм, тому вважаю більш доцільно використовувати запропоновану мною версію:
відсів щебеню / щебеневий відсів

Гранвідсів - це найдрібніша фракція щебню 0-5 мм. Раніше вважалося відходом виробництва гранітних кар'єрів тому так і назвали.

http://www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=72550

[PDF]
PRODUKTPALETTE SAND, KIES, SCHOTTER, STEINE
www.deisl-beton.at/pdf/sandkiesschotter.pdf
Dateiformat: PDF/Adobe Acrobat - Schnellansicht
32/63. Frostkoffer. 0/63. Gradermaterial. 0/25. Gradermaterial FS. 0/32. Schroppen. 0/300. Wandschotter. 0/300. Steine. Recyclingsand. 0/4. Recyclingfrostkoffer ...
Untitled Document
www.strempfl.com/schotter.htm - Im Cache
0/40 Gradermaterial. 0/70 Frostschutz. 0/120 Frostschutz. 20/40 Drainage. 40/70 Drainage. 0/300 Grundierung. Wandschotter. 3/5 Pflastersplitt. 5/8 Plastersplitt ...

Автореферат Технологія улаштування буроін'єкційних паль ...
- [ Diese Seite übersetzen ]
www.referatu.com.ua/referats/7569/174962 - Im Cache
На першому етапі досліджувалися дрібнозернисті бетони, в якості крупного заповнювача використовувався відсів щебеню (фракція 2,5-5,0 мм). ...

http://board.bau.com.ua/c-odessa-b-brick-s-46
Selected response from:

AndriyRubashnyy
Germany
Grading comment
Дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4відсів щебеню / щебеневий відсів
AndriyRubashnyy
3гранвідсів
Marina Chernyayeva


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
відсів щебеню / щебеневий відсів


Explanation:
Погоджуюся з панею Мариною, що в даному випадку провильно вживати Grädermaterial. Але з що до гранвідсіву я не зовсім погоджуюся. Гранвідсів - це найдрібніша фракція відсіву щебеню зернистістю 0-5 мм, в той час як Gradermaterial може досягати зенистості навіть 0-70мм, тому вважаю більш доцільно використовувати запропоновану мною версію:
відсів щебеню / щебеневий відсів

Гранвідсів - це найдрібніша фракція щебню 0-5 мм. Раніше вважалося відходом виробництва гранітних кар'єрів тому так і назвали.

http://www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=72550

[PDF]
PRODUKTPALETTE SAND, KIES, SCHOTTER, STEINE
www.deisl-beton.at/pdf/sandkiesschotter.pdf
Dateiformat: PDF/Adobe Acrobat - Schnellansicht
32/63. Frostkoffer. 0/63. Gradermaterial. 0/25. Gradermaterial FS. 0/32. Schroppen. 0/300. Wandschotter. 0/300. Steine. Recyclingsand. 0/4. Recyclingfrostkoffer ...
Untitled Document
www.strempfl.com/schotter.htm - Im Cache
0/40 Gradermaterial. 0/70 Frostschutz. 0/120 Frostschutz. 20/40 Drainage. 40/70 Drainage. 0/300 Grundierung. Wandschotter. 3/5 Pflastersplitt. 5/8 Plastersplitt ...

Автореферат Технологія улаштування буроін'єкційних паль ...
- [ Diese Seite übersetzen ]
www.referatu.com.ua/referats/7569/174962 - Im Cache
На першому етапі досліджувалися дрібнозернисті бетони, в якості крупного заповнювача використовувався відсів щебеню (фракція 2,5-5,0 мм). ...

http://board.bau.com.ua/c-odessa-b-brick-s-46

AndriyRubashnyy
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Дякую!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
гранвідсів


Explanation:
гранвідсів

--------------------------------------------------
Note added at 1 час (2011-09-16 15:39:59 GMT)
--------------------------------------------------

Grädermaterial – наверное, в слове опечатка.
http://www.google.com.ua/search?q=Grädermaterial&hl=ru&biw=9...
гранвідсів
http://www.google.com.ua/search?q=Grädermaterial&hl=ru&biw=9...


--------------------------------------------------
Note added at 13 час (2011-09-17 03:57:13 GMT)
--------------------------------------------------

Гранотсев – это и есть отсев гранитного щебня


…гран. відсів - сама дрібна фракція гранітного щебеню…

Опис пофракціонного застосування гранітного щебеню:
• 0х5 мм (гран. відсів) - - сама дрібна фракція гранітного щебеню, застосовується як декор для обробки, для відсипання доріжок, спортивних і дитячих майданчиків. Використовується у виробництві різних ЖБ конструкцій. Його використовують як антігололеднимі засіб (зменшує коефіцієнт ковзання). Гранітний відсів успішно застосовується в садово-парковий господарстві: використовується для створення ландшафту на присадибних ділянках.
http://kievpesok.com/ya/shebenya.html
213
Grädermaterial 0-30
Bruch
Korngröße: 0 - 30 mm


Oberflächenbefestigung Plätze, Tragschichte im Straßen- und Wegebau, Platzbefestigung
http://www.maier-kies.at/produkte/p_sandundkies.htm
Baustoffe:
- [ Перевести эту страницу ]
www.deutscher-bauzeiger.de/bauen/.../baustoffe/ - Сохраненная копия
Um zu gewährleisten, dass geforderte Korngrößen eingehalten werden, wird der ... mit einem Korngrößenbereich von 0 mm bis Größtkorn maximal 4 mm (bisher „Sand gewaschen“). ... Tragschicht (Grädermaterial-gebrochener Schotter) 0/35 ... 0 - 32. 1,8 t. Mineralgemisch 0/70. 0 - 70. 1,8 t. Schotter 30/70. 30 - 70. 1,7 t ...
Gartenplatten und Steinfl.cdr
- [ Перевести эту страницу ]
www.haeusler.co.at/service/DownloadSwitcher.aspx?doc=135...
Формат файлов: PDF/Adobe Acrobat - Быстрый просмотр
20 cm Rollschotter oder Grädermaterial einbringen können. Verwenden Sie am besten Rollschotter in der Korngröße z.B. 16-35 mm. Dieser ist ... der üblicherweise etwas billigere, “grobe” Rollschotter in der Korngröße z.B. 35-70 mm. Für den ..... Häusler Klebemörtel. 0,5 cm stark, ein Ausgleichen bis max. 2 cm ist möglich ...
По поводу фракции: есть даже Grädermaterial mit einer. Korngröße von 0 bis 70 mm
verlegeanleitung
- [ Перевести эту страницу ]
www.steinundpflaster.at/download/verlegeanleitung.pdf
Формат файлов: PDF/Adobe Acrobat - Быстрый просмотр
dieses z.B.: Grädermaterial mit einer. Korngröße von 0 bis 70 mm und mit max. .... Bei der Produktion von Norm- und. Sonderprogrammen versucht man, glei- ...


--------------------------------------------------
Note added at 2 дн23 час (2011-09-19 13:25:26 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Щебень гранитный получают путем дробления природного гранита.
http://www.cmc-ural.ru/info/info/inert2/

Начнем с «биографии» отсева. Итак, полное имя — отсев дробления щебня фракции 0–5 мм. Фактически — это остаточный материал при дроблении горных пород и сортировки их на различные фракции.
http://www.komfort-stroy.com/index.php?option=com_content&vi...

если Вы выбираете вариант відсів щебеню / щебеневий відсів, то фракция этого отсева все равно остается 0-5 мм.

Скорее - это смесь гранитного щебня, т.е. несортированные материалы дробления породы, которая содержит частички разных размеров


• Смесь гранитного щебня фракция 0-70 мм : Селищанский гранитный ...
47023.ua.all.biz/cat.php?oid=923317 - Сохраненная копия
20 авг 2011 – смесь гранитного щебня фракция 0-70 мм Селищанский гранитный карьер, ООО, Украина Смесь гранитного щебня фракция 0-70 мм.

• Смесь гранитного щебня фракция 0-70 мм в Селище Украина, Купить ...
www.ua.all.biz/g923317/ - Сохраненная копия

20 авг 2011 – Смесь гранитного щебня фракция 0-70 мм Щебень, щебень
Нередко дорожно-строительные организации и асфальтобетонные заводы вынуждены производить самостоятельную сортировку закупаемого щебня для получения требуемых при дорожных работах и в производстве асфальтобетона фракций щебня. Используя собственную сортировку, предприятие может достичь высокой экономии, покупая на карьере щебень фракции 0-70 мм после первой стадии дробления, который стоит значительно дешевле фракций, необходимых при производстве строительных материалов и используемых в дорожно-строительных работах.
http://drobmash.com.ua/sales.php?room=47&te_search=

Так что отсев щебня никак не выходит: или щебень фракции 0-70 мм, или смесь гранитного щебня (не сортированного) фракция 0-70 мм, или материалы дробления породы

Вот еще пример:
Отсев гранитный 0-70мм.
kky-kvarc.com.ua/produkt_0_70.html - Сохраненная копия
ОТСЕВ ГРАНИТНЫЙ ФРАКЦИИ 0-70мм. ... Пористость от 0,37 до 4,0%(преобладающие значение 0,75%-1,89%).Водопоглащение от 0,02% до 0 ...


Marina Chernyayeva
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
Notes to answerer
Asker: Дякую за допомогу!