KudoZ home » German to Ukrainian » Construction / Civil Engineering

ermüdungsarm

Ukrainian translation: працювати не с-/втомлюючись й з найвищим комфортом


16:45 Jul 9, 2008
German to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: ermüdungsarm
Ermüdungsarmes Arbeiten und höherer Komfort.

Із рекламного опису інструмента для домашнього майстра.

Як би його так само "красіво" й сформулювати?

Дякую!
Ol_Besh
Ukrainian translation:працювати не с-/втомлюючись й з найвищим комфортом
Explanation:
або

Легка робота й найвищий комфорт

--------------------------------------------------
Note added at 1 час (2008-07-09 18:42:38 GMT)
--------------------------------------------------

МАЙЖЕ без втоми
Selected response from:

Nadiya Kyrylenko
Germany
Grading comment
Практично не викликає втоми - от і вся "красівость". Щиро та ще й красно дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4більше комфорту - менше зусиль
AndriyRubashnyy
3працювати не с-/втомлюючись й з найвищим комфортом
Nadiya Kyrylenko


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
працювати не с-/втомлюючись й з найвищим комфортом


Explanation:
або

Легка робота й найвищий комфорт

--------------------------------------------------
Note added at 1 час (2008-07-09 18:42:38 GMT)
--------------------------------------------------

МАЙЖЕ без втоми

Nadiya Kyrylenko
Germany
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Практично не викликає втоми - от і вся "красівость". Щиро та ще й красно дякую!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
більше комфорту - менше зусиль


Explanation:
Пропоную такий варіант

AndriyRubashnyy
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20