KudoZ home » German to Ukrainian » Other

Leitbild des Verbandes

Ukrainian translation: Прагнення (союзу і т.п.)


15:28 Feb 13, 2008
German to Ukrainian translations [PRO]
Other
German term or phrase: Leitbild des Verbandes
Überschrift. Weiter wird erzählt, was dieser Verband so tut und welche Ziele es für sich gesetzt hat.

Як сказати гарно? :-)
orbis
Germany
Ukrainian translation:Прагнення (союзу і т.п.)
Explanation:
Україна та Європейський Союз - Криворожский Форум ALTAIR 4
6. Європейський Союз відзначає європейські прагнення України та вітає проєвропейський вибір, зроблений Україною. ЄС і надалі твердо прагне до співпраці з ...
altair4.dp.ua/index.php?showtopic=28864&view=getlastpost - Похожие страницы

Портал Олега Соскіна - науковий журнал Економічний Часопис
Таким чином, не тільки економіка, а й спільні прагнення, спільна культура, спільні ідеали існування утворюють Європейський Союз. ...
www.soskin.info/ea.php?pokazold=20040201&n=2&y=2004 - 81k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

History Burberry - Интернет-магазин Casual Shop: стильная ...
Однак девіз на гербі - латинське слово "Prosum" ("Уперед") - відбив прагнення компанії до нововведень. Надалі Burberry завжди вдавалося сполучати ...
casualshop.com.ua/index.php?show_aux_page=45 - 26k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

--------------------------------------------------
Note added at 3 час (2008-02-13 18:31:41 GMT)
--------------------------------------------------

Можливий варіант -

ІДЕАЛИ

--------------------------------------------------
Note added at 5 час (2008-02-13 20:49:46 GMT)
--------------------------------------------------

Я ні на чому не наполягаю - це для мене, скоріше, вправа з мови, але хочу зауважити, що ідеал та ідеалИ - дещо різні поняття.

Дякую за увагу до моєЇ спроби.

--------------------------------------------------
Note added at 1 дн22 час (2008-02-15 13:42:04 GMT)
--------------------------------------------------

А хіба це не ПРЕЗЕНТАЦІЯ?
Selected response from:

Feinstein
Germany
Grading comment
Щиро дякую за цікаві варіанти!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4бачення (і цілі)
Valery Gusak
3Прагнення (союзу і т.п.)
Feinstein


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
бачення (і цілі)


Explanation:
Здається, так пишуть у корпоративних документах.


Бачення компанії - Про компанію - Група Компанiй CTSБачення компанії Цінності компанії Дозволи і ліцензії Вакансії Контакти ... Головна сторiнка Про компанію Бачення компанії ...
www.cts-gc.com.ua/ua/branches/branch2/

Корпоративне управління та річна звітність емітентів цінних паперівВ основі побудови системи лежать основні принципи функціонування організації, такі як місія і бачення компанії. Незважаючи на важливість стратегічного ...
www.corporation.com.ua/ library/publication/pub.php?id=61



--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-02-13 15:41:28 GMT)
--------------------------------------------------

бачення (Й цілі)

Valery Gusak
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Прагнення (союзу і т.п.)


Explanation:
Україна та Європейський Союз - Криворожский Форум ALTAIR 4
6. Європейський Союз відзначає європейські прагнення України та вітає проєвропейський вибір, зроблений Україною. ЄС і надалі твердо прагне до співпраці з ...
altair4.dp.ua/index.php?showtopic=28864&view=getlastpost - Похожие страницы

Портал Олега Соскіна - науковий журнал Економічний Часопис
Таким чином, не тільки економіка, а й спільні прагнення, спільна культура, спільні ідеали існування утворюють Європейський Союз. ...
www.soskin.info/ea.php?pokazold=20040201&n=2&y=2004 - 81k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

History Burberry - Интернет-магазин Casual Shop: стильная ...
Однак девіз на гербі - латинське слово "Prosum" ("Уперед") - відбив прагнення компанії до нововведень. Надалі Burberry завжди вдавалося сполучати ...
casualshop.com.ua/index.php?show_aux_page=45 - 26k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

--------------------------------------------------
Note added at 3 час (2008-02-13 18:31:41 GMT)
--------------------------------------------------

Можливий варіант -

ІДЕАЛИ

--------------------------------------------------
Note added at 5 час (2008-02-13 20:49:46 GMT)
--------------------------------------------------

Я ні на чому не наполягаю - це для мене, скоріше, вправа з мови, але хочу зауважити, що ідеал та ідеалИ - дещо різні поняття.

Дякую за увагу до моєЇ спроби.

--------------------------------------------------
Note added at 1 дн22 час (2008-02-15 13:42:04 GMT)
--------------------------------------------------

А хіба це не ПРЕЗЕНТАЦІЯ?

Feinstein
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Щиро дякую за цікаві варіанти!
Notes to answerer
Asker: Щиро дякую за ідеї. Я тут як та собака Павлова - розуміти все розумію, а сказати не можу :-). Ніяк не знайду "саме те". Слово "ідеал" містить в собі, по-моєму, елемент "недосяжності". Те, про що мрієш, але чого просто не буває :-).