καθετοποίηση παραγωγης

English translation: vertical integration of production

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:καθετοποίηση παραγωγης
English translation:vertical integration of production
Entered by: Tetta

21:06 Oct 1, 2008
Greek to English translations [PRO]
Bus/Financial - Agriculture
Greek term or phrase: καθετοποίηση παραγωγης
Συνδυασμένη ανάπτυξη νέων μεθόδων γεωργικών, κτηνοτροφικών μελισσοκομικών και αλιευτικών δραστηριοτήτων μέσα από την καθετοποίηση της παραγωγής τους.
Tetta
Greece
vertical integration of production
Explanation:
Αν θέλουμε να βάλουμε το -ποίηση στη μετάφραση.
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&rlz=1B3GGGL_enGR25...

http://www.google.com/search?num=50&hl=en&rlz=1B3GGGL_enGR25...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-10-02 00:06:07 GMT)
--------------------------------------------------

Απαντώ στη Δανάη:
Ο όρος verticalization υπάρχει και είναι νεολογισμός από τα γαλλικά. Ωστόσο, δεν έχει υποκαταστήσει τον κλασικό όρο vertical integration. Δεν έχει νόημα να βρούμε π.χ. 10.000 χύμα παραδείγματα στον διεθνή ιστό όταν τα αντίστοιχα χύμα παραδείγματα του vertical integration production είναι πάνω από 600.000. Στο uk αν ζητήσουμε "verticalization of production" ή "verticalisation of production" δεν θα βρούμε τίποτα. Τα λεξικά δεν έχουν τον όρο και παραμένει επιρροή από το γαλλικό verticalisation de la production.
Αντιθέτως, εκτός από το συγκεκριμένο κείμενο της Wikipedia, υπάρχει και στη σελίδα mass production το κείμενο:
Vertical integration is a business practice that involves gaining complete control over a product's production, from raw materials to final assembly.
Αναζήτησε χρήσεις του verticalisation (ή verticalization) στο wikipedia.org. Μόνο στα γαλλικά.
Αντιθέτως:
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q="vertical integration...
ΟΚ, Δανάη;
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Σωστός, όπως πάντα. Σ' ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3vertical integration of production
Nick Lingris
3 +3verticalisation of production
Efi Maryeli (X)
4vertical production
Valentini Mellas


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vertical production


Explanation:
Διακρίνεται για την πλήρως καθετοποιημένη παραγωγή της (από την πρώτη ύλη έως ... is distinguished for its fully vertical production and its ability to ...
www.bp.com/genericarticle.do?categoryId=9024670&contentId=7...


    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&client=firefox-a&rls=org.m...
Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
verticalisation of production


Explanation:
It is a method of segmenting markets or organizing production, so that they can answer to specific needs of small niche target groups.


    Reference: http://www.ruaf.org/node/212
Efi Maryeli (X)
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=verticalisation produ...
14 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ

agree  Ioanna Daskalopoulou
16 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ

agree  Evi Prokopi (X)
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
καθετοποίηση παραγωγής
vertical integration of production


Explanation:
Αν θέλουμε να βάλουμε το -ποίηση στη μετάφραση.
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&rlz=1B3GGGL_enGR25...

http://www.google.com/search?num=50&hl=en&rlz=1B3GGGL_enGR25...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-10-02 00:06:07 GMT)
--------------------------------------------------

Απαντώ στη Δανάη:
Ο όρος verticalization υπάρχει και είναι νεολογισμός από τα γαλλικά. Ωστόσο, δεν έχει υποκαταστήσει τον κλασικό όρο vertical integration. Δεν έχει νόημα να βρούμε π.χ. 10.000 χύμα παραδείγματα στον διεθνή ιστό όταν τα αντίστοιχα χύμα παραδείγματα του vertical integration production είναι πάνω από 600.000. Στο uk αν ζητήσουμε "verticalization of production" ή "verticalisation of production" δεν θα βρούμε τίποτα. Τα λεξικά δεν έχουν τον όρο και παραμένει επιρροή από το γαλλικό verticalisation de la production.
Αντιθέτως, εκτός από το συγκεκριμένο κείμενο της Wikipedia, υπάρχει και στη σελίδα mass production το κείμενο:
Vertical integration is a business practice that involves gaining complete control over a product's production, from raw materials to final assembly.
Αναζήτησε χρήσεις του verticalisation (ή verticalization) στο wikipedia.org. Μόνο στα γαλλικά.
Αντιθέτως:
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q="vertical integration...
ΟΚ, Δανάη;

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 20
Grading comment
Σωστός, όπως πάντα. Σ' ευχαριστώ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Danae Ferri: και "production verticalization/verticalisation"; // ok
8 mins
  -> Όχι, δεν θα το έλεγα. Δες: http://en.wikipedia.org/wiki/Vertical_integration

agree  Assimina Vavoula
7 hrs

agree  Christina Emmanuilidou
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search