Διεύθυνση Ο.Α.ΒΙ.Π.

English translation: Directorate for Fruits and Vegetables, Wine and Industrial Products

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Διεύθυνση Οπωροκηπευτικών Αμπελοοινικών και Βιομηχανικών Προϊόντων (Ο.Α.ΒΙ.Π.)
English translation:Directorate for Fruits and Vegetables, Wine and Industrial Products
Entered by: Vicky Papaprodromou

11:09 Jul 7, 2009
Greek to English translations [PRO]
Social Sciences - Agriculture / directorate of an agency
Greek term or phrase: Διεύθυνση Ο.Α.ΒΙ.Π.
Διεύθυνση Ο.Α.ΒΙ.Π. του ΟΠΕΚΕΠΕ - είναι σε τίτλο
Ivi Rocou
Greece
Directorate of Fruits and Vegetables, Wine and Industrial Products
Explanation:
Διεύθυνση Οπωροκηπευτικών Αμπελοοινικών και Βιομηχανικών Προϊόντων

Με την ολοκλήρωση των ελέγχων, σύμφωνα με τις παραγ. 2 και 3 του παρόντος άρθρου, η Δ/νση Αγροτικής Ανάπτυξης της Νομ. Αυτοδιοίκησης του τόπου μεταποίησης αποστέλλει άμεσα το φάκελο χορήγησης της ενίσχυσης στη Γενική Διεύθυνση Διαχείρισης Αγορών Γεωργικών Προϊόντων (ΓΕΔΙΔΑΓΕΠ) - Διεύθυνση Οπωροκηπευτικών Αμπελοοινικών και Βιομηχανικών Προϊόντων (Ο.Α.ΒΙ.Π.) του Υπουργείου Γεωργίας για τη χορήγηση της ενίσχυσης. Στο φάκελο περιέχεται έκθεση ελέγχου της Δ/νσης Αγροτικής Ανάπτυξης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης του τόπου μεταποίησης με όλα τα ευρήματα και τις διαπιστώσεις των ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν.
http://www.minagric.gr/Greek/data/apof3008a.doc

Ελλάδα
ΟΡΕΚΕΡΕ (ex-GEDIDAGEP)
Directorate Fruits and Vegetables, Wine and Industrial Products
241, Acharnon Street
GR-104 46 Athens

ΟΠΕΚΕΠΕ Διεύθυνση Οπωροκηπευτικών, Αμπελοοινικών και
Βιομηχανικών Προϊόντων
Αχαρνών 241
Τ.Κ. 104 46 Αθήνα
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2...
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Thanks a lot, Vicky.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Directorate of Fruits and Vegetables, Wine and Industrial Products
Vicky Papaprodromou
4Directorate for Fruits and Vegetables, Wine and Industrial Products
Dylan Edwards


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Directorate of Fruits and Vegetables, Wine and Industrial Products


Explanation:
Διεύθυνση Οπωροκηπευτικών Αμπελοοινικών και Βιομηχανικών Προϊόντων

Με την ολοκλήρωση των ελέγχων, σύμφωνα με τις παραγ. 2 και 3 του παρόντος άρθρου, η Δ/νση Αγροτικής Ανάπτυξης της Νομ. Αυτοδιοίκησης του τόπου μεταποίησης αποστέλλει άμεσα το φάκελο χορήγησης της ενίσχυσης στη Γενική Διεύθυνση Διαχείρισης Αγορών Γεωργικών Προϊόντων (ΓΕΔΙΔΑΓΕΠ) - Διεύθυνση Οπωροκηπευτικών Αμπελοοινικών και Βιομηχανικών Προϊόντων (Ο.Α.ΒΙ.Π.) του Υπουργείου Γεωργίας για τη χορήγηση της ενίσχυσης. Στο φάκελο περιέχεται έκθεση ελέγχου της Δ/νσης Αγροτικής Ανάπτυξης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης του τόπου μεταποίησης με όλα τα ευρήματα και τις διαπιστώσεις των ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν.
http://www.minagric.gr/Greek/data/apof3008a.doc

Ελλάδα
ΟΡΕΚΕΡΕ (ex-GEDIDAGEP)
Directorate Fruits and Vegetables, Wine and Industrial Products
241, Acharnon Street
GR-104 46 Athens

ΟΠΕΚΕΠΕ Διεύθυνση Οπωροκηπευτικών, Αμπελοοινικών και
Βιομηχανικών Προϊόντων
Αχαρνών 241
Τ.Κ. 104 46 Αθήνα
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2...

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Thanks a lot, Vicky.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dylan Edwards: That's it! - complete with links.
1 min
  -> Thanks, Dylan!

agree  socratisv: Hello σας!
1 hr
  -> Χαίρετε και αντίο σας. Και ευχαριστώ σας, βέβαια.:-)

agree  Sophie Kalimeridis
22 hrs
  -> Thanks!

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Directorate for Fruits and Vegetables, Wine and Industrial Products


Explanation:
Διεύθυνση Οπωροκηπευτικών, Αμπελοοινικών και Βιομηχανικών Προϊόντων, Directorate for Fruits and Vegetables, Wine and Industrial Products

Dylan Edwards
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: Thanks a lot, Dylan! I had to choose one answer, so I chose the one with the links.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search