ξεπονταριστής

English translation: spot-weld cutter

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:ξεπονταριστής
English translation:spot-weld cutter
Entered by: Nick Lingris

19:05 Jun 2, 2007
Greek to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Greek term or phrase: ξεπονταριστής
Θέση εργασίας: Φανοποιϊα - Καλίμπρα

Απαιτούμενος ατομικός εξοπλισμός: Ηλεκτροπόντα υδρόψυκτη πλήρης, ηλεκτροσυγκόλληση, βασικά εργαλεία χειρός, σέγα, δράπανο, ξεπονταριστής
Katerina Kallitsi
spot-weld cutter
Explanation:
Το ποντάρισμα είναι spot welding.
Στο ΙΑΤΕ:
συγκόλληση κατά σημεία
single-spot welding συγκόλληση με απλή πόντα
Το spot welder είναι η ηλεκτροπόντα.
Περισσότερα: http://en.wikipedia.org/wiki/Spot_welding

Ο ξεπονταριστής:
http://www.amazon.com/Rotary-Spot-Weld-Cutter-8In/dp/B000HI3...
http://www.google.com/search?q="spot weld cutter&sourceid=na...
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3spot-weld cutter
Nick Lingris
2stitching remover
socratisv


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
stitching remover


Explanation:
stitching: ποντάρισμα /πονταρισιά (IATE RESULTS)

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, όλα σχεδόν τα μεταλλικά κομμάτια είναι μονταρισμένα πάνω στο σκελετό του αυτοκινήτου με ηλεκτρικά πονταρίσματα σε σημεία που είναι προγραμματισμένα από ρομποτικό σύστημα, δηλαδή δε γίνεται συνεχής ραφή. Έτσι, όταν χρειαστεί να αφαιρεθεί ένα κομμάτι (π.χ. φτερό), αφαιρούνται οι πονταρισιές με ειδικό τρυπάνι (ξεπονταριστής) μόνο από την πλευρά του προς αντικατάσταση κομματιού, δημιουργώντας στη θέση της πονταρισιάς μία τρύπα. Όταν ξεπονταριστούν όλα τα σημεία συγκόλλησης, τότε, πολύ εύκολα ξεμοντάρεται ολόκληρο το κομμάτι (π.χ. το ένα φτερό), για να τοποθετεί το καινούριο.
http://216.239.59.104/search?q=cache:DDkUmVIhxWEJ:www.pi-sch...


socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
spot-weld cutter


Explanation:
Το ποντάρισμα είναι spot welding.
Στο ΙΑΤΕ:
συγκόλληση κατά σημεία
single-spot welding συγκόλληση με απλή πόντα
Το spot welder είναι η ηλεκτροπόντα.
Περισσότερα: http://en.wikipedia.org/wiki/Spot_welding

Ο ξεπονταριστής:
http://www.amazon.com/Rotary-Spot-Weld-Cutter-8In/dp/B000HI3...
http://www.google.com/search?q="spot weld cutter&sourceid=na...


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 48
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
5 hrs

agree  Assimina Vavoula
14 hrs

agree  Ioanna Karamanou
1 day 6 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search