το δελτίο ξέφυγε

English translation: has moved beyond

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:το δελτίο ξέφυγε
English translation:has moved beyond
Entered by: Assimina Vavoula

09:10 Nov 16, 2010
Greek to English translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama / journalism, television
Greek term or phrase: το δελτίο ξέφυγε
Επίσης ο αρχισυντάκτης του ANT1 υποστηρίζει ότι από την κρίση στον Κόλπο το 1991, όταν το CNN είχε πρωτοστατήσει στη ζωντανή μετάδοση της στρατιωτικής επιχείρησης των συμμαχικών δυνάμεων για εκδίωξη των στρατευμάτων του Ιράκ από το Κουβέιτ, έγινε μία μικρή επανάσταση στα τηλεοπτικά δρώμενα: Καθιερώθηκε η ζωντανή μετάδοση σημαντικών γεγονότων στον τόπο που εξελίσσεται η «ιστορία» Σκηνοθετικά το δελτίο ξέφυγε από τη μία εικόνα καθώς όλα τα τηλεοπτικά κανάλια, με τη βοήθεια της τεχνολογίας εισήγαγαν το θεσμό των παραθύρων. Ο αμερικάνικος τρόπος παρουσίασης των ειδήσεων επηρέασε ολόκληρη την Ευρώπη. Ακόμη κι αυτό το συντηρητικό BBC. Ένα κεντρικό δελτίο ειδήσεων, θα πρέπει διαρκώς να ψάχνεται. Σήμερα ο κύπριος τηλεθεατής έχει απαιτήσεις, γιατί έχει πλέον παραστάσεις για το τι γίνεται σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου. Τη δυνατότητα αυτή την παρέχει ο δορυφόρος. Επομένως, η οποιαδήποτε θετική καινοτομία σε ένα δελτίο ειδήσεων υιοθετείται αμέσως από τα ανταγωνιστικά κανάλια. Στην Κύπρο, όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί ακολουθούν την ίδια δομή. Προαναγγελία του κυρίως μενού του δελτίου με τα γνωστά τρέιλερ και η ανακοίνωση των κυριοτέρων ειδήσεων με «κρόουλ». Όλα τα δελτία ειδήσεων συνοδεύουν τα ρεπορτάζ με τίτλους, ώστε ο τηλεθεατής και στην περίπτωση να μην έχει ήχο, να γνωρίζει σε αδρές γραμμές τι βλέπει. Το οπτικό υλικό ενός ρεπορτάζ είναι τώρα πιο πλούσιο. Ο κινηματογραφιστής, παντρεύει το ρεπορτάζ του συντάκτη με όλες τις εικόνες. Τα τελευταία χρόνια τα ρεπορτάζ διανθίζονται, εκεί που πρέπει, και με κάρτες. Αυτή η καινοτομία, αφορά ρεπορτάζ με στατιστικά στοιχεία, ή γραπτές δηλώσεις χωρίς ήχο. Επιμένω ότι καλύτερη τεχνική δομή για ένα δελτίο, είναι η αξιοπιστία. Η εγκυρότητα και η αντικειμενικότητα. Ο χρόνος είναι επίσης σημαντικό στοιχείο. Ο τηλεθεατής πιστώνει θετικά το ηλεκτρονικό μέσο που πρώτο θα τον πληροφορήσει για ένα σημαντικό γεγονός. Όλα αυτά συνοδευόμενα από τη σύγχρονη τηλεοπτική ενημέρωση προσδίδουν θετικές προοπτικές για ένα φιλόδοξο κανάλι.
Assimina Vavoula
Greece
has moved beyond
Explanation:
Another variation. "... has moved beyond a single image/picture ..."
Selected response from:

Philip Lees
Greece
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1the news program moved away from
Argyro Alykatora
4the news report slipped away from just (showing) one picture
Pauline Alexiou
3went beyond the limits of (a single image)
ElectraV
3has moved beyond
Philip Lees


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
the news program moved away from


Explanation:
just guessing

Argyro Alykatora
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Constantine (X)
12 hrs
  -> Thanks!

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
went beyond the limits of (a single image)


Explanation:
Π.χ.

Example sentence(s):
  • Haas made changes to Bruckner's musical texts that "went beyond the limits of scholarly responsibility". ...
  • , the groups used tactics that pushed and sometimes went beyond the limits of free speech. ...
ElectraV
Spain
Native speaker of: Native in GreekGreek

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
has moved beyond


Explanation:
Another variation. "... has moved beyond a single image/picture ..."

Philip Lees
Greece
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Thanks.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the news report slipped away from just (showing) one picture


Explanation:
the news report slipped away from its conventional style and instead of just showing one picture .............


Example sentence(s):
  • the news report slipped away from its conventional style and instead of just showing one picture .............
Pauline Alexiou
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search