εγχάρακτος κύλινδρος

English translation: engraved cylinder

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:εγχάρακτος κύλινδρος
English translation:engraved cylinder
Entered by: Vicky Papaprodromou

13:41 Aug 31, 2005
Greek to English translations [PRO]
Bus/Financial - Engineering (general)
Greek term or phrase: εγχάρακτος κύλινδρος
πρόκειται για εργαλείο αν κατάλαβα καλά
Ioanna Karamitsa
Brazil
engraved cylinder
Explanation:
Κατά το Eurodicautom.

Και κατά το ΜΕΛ: εγχάρακτος = χαραγμένος

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2005-08-31 14:26:54 GMT)
--------------------------------------------------

engraved roller

Reference Customs Tariff Notex CCD 70.04

Note {NTE} for the working of surfaces on cast or rolled glass



(1)
TERM χαραγμένος κύλινδρος

Kαι:
engraved cylinder

Reference Customs Tariff Notex CCD 84.16



(1)
TERM κύλινδρος με ανάγλυφα σχέδια

Reference Εναρμονισμένο Σύστημα και (τροποποιημένη) Ονοματολογία του Συμβουλίου Τελωνειακής Συνεργασίας

Note {USG} προσωρινή μετάφραση


Άρα, σύμφωνα με τις αποδόσεις του Eurodicautom, μπορεί να είναι και engraved roller.


Reference Εναρμονισμένο Σύστημα και (τροποποιημένη) Ονοματολογία του Συμβουλίου Τελωνειακής Συνεργασίας

Note {USG} προσωρινή μετάφραση,χρησιμοποιείται για την κατεργασία της επιφάνειας του γυαλιού κατά τη χύτευση ή την έλαση

Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4engraved cylinder
Vicky Papaprodromou
4anilox cylinder
Emmanouil Tyrakis


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
εγχάρακτος κύλινδρος
anilox cylinder


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-08-31 13:52:28 GMT)
--------------------------------------------------

www.metadosi-ischios.gr/article.php?ID=4
"Ο κύλινδρος Ανιλοξ είναι ένας εγχάρακτος κύλινδρος..."

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
εγχάρακτος κύλινδρος
engraved cylinder


Explanation:
Κατά το Eurodicautom.

Και κατά το ΜΕΛ: εγχάρακτος = χαραγμένος

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2005-08-31 14:26:54 GMT)
--------------------------------------------------

engraved roller

Reference Customs Tariff Notex CCD 70.04

Note {NTE} for the working of surfaces on cast or rolled glass



(1)
TERM χαραγμένος κύλινδρος

Kαι:
engraved cylinder

Reference Customs Tariff Notex CCD 84.16



(1)
TERM κύλινδρος με ανάγλυφα σχέδια

Reference Εναρμονισμένο Σύστημα και (τροποποιημένη) Ονοματολογία του Συμβουλίου Τελωνειακής Συνεργασίας

Note {USG} προσωρινή μετάφραση


Άρα, σύμφωνα με τις αποδόσεις του Eurodicautom, μπορεί να είναι και engraved roller.


Reference Εναρμονισμένο Σύστημα και (τροποποιημένη) Ονοματολογία του Συμβουλίου Τελωνειακής Συνεργασίας

Note {USG} προσωρινή μετάφραση,χρησιμοποιείται για την κατεργασία της επιφάνειας του γυαλιού κατά τη χύτευση ή την έλαση



Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20
Grading comment
Thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: "Εngraved cylinder(s), με τη γενικότητα που έχουν τα συμφραζόμενα.
33 mins
  -> Ναι, ως γενικότητα πρότεινα από την αρχή το 'cylinder'. Ευχαριστώ, Κώστα μου.

agree  Catherine Christaki
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Κατερινάκι!

agree  Betty Revelioti
2 days 4 hrs
  -> Mπεττουλίνο, έδωσα τον προβολέα για σέρβις όσο θα λείπω για διακοπές, οπότε ετοιμάσου να μολογήσεις μετά τις 20 του μήνα.:-)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
8 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search