εκκενώσεις

English translation: outlets

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:εκκενώσεις
English translation:outlets
Entered by: Vicky Papaprodromou

12:51 Jul 10, 2007
Greek to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Greek term or phrase: εκκενώσεις
Η διανομή από τον αγωγό υδροδότησης προς τις στήλες, τους κλάδους κια τις σωληνώσεις σύνδεσης πρέπει να αρχίζει μετά από συγκεκριμένη απόσταση από το μετρητή ώστε να εξασφαλίζεται η ακρίβεια της μέτρησης. Οι σωληνώσεις διανομής τοποθετούνται σε ευθύγραμμες διαδρομές με θετική κλίση προς τις λήψεις και τα σημεία κατανάλωσης. Οι ***εκκενώσεις*** των σωληνώσεων διανομής δεν επιτρέπεται να συνδέονται άμεσα προς την εγκατάσταση αποχέτευσης.
Sofia Natsa
Greece
outlets
Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&q="piping outlets&btnG=Αν...

http://www.google.com/search?hl=el&q="pipe outlets&btnG=Αναζ...

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-07-10 13:05:11 GMT)
--------------------------------------------------

Παρέλειψα να πω ότι το δίνει και το ΙΑΤΕ (http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do) για κτίρια:

Building and public works [COM] Full entry
EL

έργα απόληψης
εκκένωση

EN
outlet


Def
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Σ'ευχαριστώ, Βίκυ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5outlets
Vicky Papaprodromou
2evacuation
Evi Prokopi (X)


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
evacuation


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&client=firefox-a&rls=org....

Evi Prokopi (X)
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
outlets


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&q="piping outlets&btnG=Αν...

http://www.google.com/search?hl=el&q="pipe outlets&btnG=Αναζ...

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-07-10 13:05:11 GMT)
--------------------------------------------------

Παρέλειψα να πω ότι το δίνει και το ΙΑΤΕ (http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do) για κτίρια:

Building and public works [COM] Full entry
EL

έργα απόληψης
εκκένωση

EN
outlet


Def

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20
Grading comment
Σ'ευχαριστώ, Βίκυ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angeliki Papadopoulou: Γεια σου, Βικούλι!
1 min
  -> Χαίρετε, Λινούλι!

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
31 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ για την επιβεβαίωση, Άρη μου.:-)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Νάντια.

agree  Katerina Athanasaki: Καλησπέρα σας!
3 hrs
  -> Καλησπέρα σας. Ευχαριστώ σας.:-)

agree  Nick Lingris
4 hrs
  -> Ευχαριστώ σας.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search