ΚΟΑ

English translation: Κομματική Οργάνωση Αθήνας

10:12 Oct 3, 2013
Greek to English translations [PRO]
Government / Politics
Greek term or phrase: ΚΟΑ
... ανάμεσα στα στελέχη που βρίσκονται υπό κράτηση βρίσκεται και ο Νίκος Μπελογιάννης μέλος της Κ.Ε. του ΚΚΕ και ο σύνδεσμός του Έλλη Ιωαννίδου Παππά, μέλος της ΚΟΑ

I'm guessing that ΚΟΑ does not stand for Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, as the dictionary insists, but for something more politically oriented, such as Κομματική Οργάνωση Αθηνών. Can anybody help me out?
Philip Lees
Greece
English translation:Κομματική Οργάνωση Αθήνας
Explanation:
ΚΟΑ του ΚΚΕ = Κομματική Οργάνωση Αθήνας του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας

(Κομμουνιστική Οργάνωση του Κομμουνιστικού Κόμματος δεν έχει νόημα...)

Κάντε μια σύγκριση:
α) Σαχλαμάρα:
Σε μία τουλάχιστον περίπτωση, αυτήν της φρικτής θανάτωσης από την Ειδική Ασφάλεια (“Δίωξης Κομμουνισμού”) της υπεύθυνης Διαφώτισης της ΚΟΑ (=Κομμουνιστική Οργάνωση Αθήνας) του ΚΚΕ, Ηλέκτρας Αποστόλου, τον Ιούλιο του 1944, το δόγμα “50 Ελληνες νεκροί για 1 νεκρό Γερμανό” είχε αντιστραφεί.
β) Σωστό:
Στη συνέχεια, πέρασε στην κομματική δουλειά κι έγινε μέλος της καθοδήγησης και υπεύθυνη της διαφώτισης της Κομματικής Οργάνωσης ...
... μέτωπο, επανακυκλοφορία του περιοδικού Οι Πρωτοπόροι, εποπτεύονται από τον τομέα διαφώτισης της Κομματικής Οργάνωσης Αθήνας.
Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
I really don't know which alternative to pick, but the arguments here are persuasive. It's also the same answer I suggested myself :-) Thanks for all contributions.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Κομματική Οργάνωση Αθήνας
Andras Mohay (X)
4 +1Κομματική Οργάνωση Αττικής
haroula tsoutsia
2 +1Κομμουνιστική Οργάνωση Αθήνας
Haralabos Papatheodorou


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Κομμουνιστική Οργάνωση Αθήνας


Explanation:
http://xyzcontagion.wordpress.com/2013/06/03/deltio-prografo...

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2013-10-03 10:15:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://sfoulidis.landofheroes.org/zahariadis/p12.htm


--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2013-10-03 10:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=51&t=187753

Haralabos Papatheodorou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya Fourioti
4 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Κομματική Οργάνωση Αττικής


Explanation:
http://www.902.gr/eidisi/politiki/26430/sygkentroseis-tis-ko...

haroula tsoutsia
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Constantine Kourakis: Και εδώ! http://www.902.gr/eidisi/politiki/23759/exormisi-tis-koa-toy...
5 mins

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Κομματική Οργάνωση Αθήνας


Explanation:
ΚΟΑ του ΚΚΕ = Κομματική Οργάνωση Αθήνας του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας

(Κομμουνιστική Οργάνωση του Κομμουνιστικού Κόμματος δεν έχει νόημα...)

Κάντε μια σύγκριση:
α) Σαχλαμάρα:
Σε μία τουλάχιστον περίπτωση, αυτήν της φρικτής θανάτωσης από την Ειδική Ασφάλεια (“Δίωξης Κομμουνισμού”) της υπεύθυνης Διαφώτισης της ΚΟΑ (=Κομμουνιστική Οργάνωση Αθήνας) του ΚΚΕ, Ηλέκτρας Αποστόλου, τον Ιούλιο του 1944, το δόγμα “50 Ελληνες νεκροί για 1 νεκρό Γερμανό” είχε αντιστραφεί.
β) Σωστό:
Στη συνέχεια, πέρασε στην κομματική δουλειά κι έγινε μέλος της καθοδήγησης και υπεύθυνη της διαφώτισης της Κομματικής Οργάνωσης ...
... μέτωπο, επανακυκλοφορία του περιοδικού Οι Πρωτοπόροι, εποπτεύονται από τον τομέα διαφώτισης της Κομματικής Οργάνωσης Αθήνας.


Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
I really don't know which alternative to pick, but the arguments here are persuasive. It's also the same answer I suggested myself :-) Thanks for all contributions.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivi Rocou: Ναι, Κομμουνιστική Οργάνωση Αθήνας δεν έχει νόημα - αλλά και η ΄Ελλη Παππά ήταν μέλος της Επιτροπής Πόλης της Κομματικής Οργάνωσης Αθήνας.
17 hrs
  -> Μάλιστα, της ΕΠ της ΚΟΑ. Ευχαριστώ

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
12 days
  -> Ευχαριστώ




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search