Τακτικά κείμενα Βυζαντινών και Στρατηγικά κείμενα

English translation: the Byzantines\' Taktika and Strategika

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Τακτικά κείμενα Βυζαντινών και Στρατηγικά κείμενα
English translation:the Byzantines\' Taktika and Strategika
Entered by: John Michalis

06:52 Jun 19, 2015
Greek to English translations [PRO]
Art/Literary - History
Greek term or phrase: Τακτικά κείμενα Βυζαντινών και Στρατηγικά κείμενα
Ενδεικτικά, αναφέρονται τα «Τακτικά κείμενα» των Βυζαντινών που ασχολούνται με τον αστικό χώρο, καταγράφοντας τις βασικές προϋποθέσεις για την ίδρυση κάστρου καθώς και τα «Στρατηγικά κείμενα» που ορίζουν τα κριτήρια επιλογής της κατάλληλης θέσης για την ίδρυση πόλεως ως προς την γεωμορφολογία του εδάφους.
John Michalis
United Kingdom
the Byzantines' Taktika and Strategika
Explanation:
the Byzantines' Taktika ... and Strategika

https://www.google.gr/search?q="Taktika" "Strategika"&ie=utf...
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5the Byzantines' Taktika and Strategika
Nick Lingris
3byzantine military manuals (taktikon & strategikon)
Vasiliki Zorba


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
byzantine military manuals (taktikon & strategikon)


Explanation:
Είναι η πρότασή μου.

Μερικά links που θεωρώ θα βοηθήσουν:

https://el.wikipedia.org/wiki/Στρατηγικόν

και η αγγλική version της ίδιας σελίδας:

https://en.wikipedia.org/wiki/Byzantine_military_manuals

Δες και αυτό το link, στο μέσον της σελ. 452:
https://books.google.gr/books?id=AYpqikYr3Q8C&pg=PA452&lpg=P...

Vasiliki Zorba
Greece
Native speaker of: Greek

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
the Byzantines' Taktika and Strategika


Explanation:
the Byzantines' Taktika ... and Strategika

https://www.google.gr/search?q="Taktika" "Strategika"&ie=utf...

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 28
Grading comment
Thanks!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search