καταλογιστική πράξη

English translation: notice of assessment / assessment notice

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:καταλογιστική πράξη
English translation:notice of assessment / assessment notice
Entered by: Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI

09:44 Oct 23, 2005
Greek to English translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
Greek term or phrase: καταλογιστική πράξη
...σε περίπτωση που ασκηθεί, ενώπιον του αρμοδίου δικαστηρίου αίτηση αναστολής εκτέλεσης απορριπτικής, εν όλω ή εν μέρει απόφασης της Τοπικής Διοικητικής Επιτροπής του αρμοδίου υποκαταστήματος ΙΚΑ εκδοθείσης επί ενστάσεως κατά καταλογιστικής πράξης αυτού από οποιαδήποτε αιτία, η αναστολή χορηγείται κατά τις διατάξεις ...
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
notice of assessment / assessment notice
Explanation:
Τα εύσημα στον Andras, αλλά μια και η άλλη ερώτηση με τη σημείωση έφυγε, το προσθέτω εδώ:
Το σίγουρο είναι "καταλογιστική πράξη" = "notice of assessment" http://www.curia.eu.int/el/actu/activites/act03/0318el.htm (Είδος απόφασης της φορολογικής αρχής)
http://www.proz.com/kudoz/1072995

http://www.esee.gr/el/Forologia/Nomoi/MetraAnaptyksiakis.sht...
Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1notice of assessment / assessment notice
Elena Petelos
4claim for payment
Nadia-Anastasia Fahmi


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
καταλογιστική πράξη
claim for payment


Explanation:
On 10 November 1997 the Genoa Customs Office sent Kofisa a claim for payment of the sum of ITL 782 393 152 plus interest, a total of ITL 1 112 526 600, by way of VAT levied on importation, on the ground that Kofisa had misapplied the ceiling on imports. Kofisa challenged that claim before the Tribunale Civile e Penale di Genova without first lodging an administrative appeal.
http://www.curia.eu.int/en/actu/activites/act01/0101en.htm#T...

Στις 10 Νοεμβρίου 1997 το Τελωνείο της Γένουας εξέδωσε κατά της Kofisa καταλογιστική πράξη σχετικά με την καταβολή 782 393 152 ιταλικών λιρών (ITL) εντόκως, ήτοι συνολικού ποσού 1 112 526 600 ITL, ως ΦΠΑ κατά την εισαγωγή, λόγω της εσφαλμένης εφαρμογής από την Kofisa του προβλεπόμενου ανώτατου ορίου. Η Kofisa άσκησε ανακοπή κατά της καταλογιστικής αυτής πράξεως ενώπιον του Tribunale civile e penale di Genova, χωρίς προηγουμένως να έχει ασκήσει διοικητική προσφυγή.
http://www.curia.eu.int/el/actu/activites/act01/0101el.htm


Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
καταλογιστική πράξη
notice of assessment / assessment notice


Explanation:
Τα εύσημα στον Andras, αλλά μια και η άλλη ερώτηση με τη σημείωση έφυγε, το προσθέτω εδώ:
Το σίγουρο είναι "καταλογιστική πράξη" = "notice of assessment" http://www.curia.eu.int/el/actu/activites/act03/0318el.htm (Είδος απόφασης της φορολογικής αρχής)
http://www.proz.com/kudoz/1072995

http://www.esee.gr/el/Forologia/Nomoi/MetraAnaptyksiakis.sht...


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&rls=GEUA,GEUA:2005-41,G...
    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&rls=GEUA%2CGEUA%3A2005-...
Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: http://www.hmrc.gov.uk/manuals/intmanual/INTM215390.htm (για την ένσταση κατά καταλογιστικής πράξης)
3 hrs
  -> Thank you for the link and for the note. :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search