Η διαχείριση της επιχειρηματικής αυτής γνώσης

English translation: the management of such business know-how (and/or) knowledge

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Η διαχείριση της επιχειρηματικής αυτής γνώσης
English translation:the management of such business know-how (and/or) knowledge
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

13:21 Feb 20, 2006
Greek to English translations [PRO]
Marketing - Internet, e-Commerce / e-commerce
Greek term or phrase: Η διαχείριση της επιχειρηματικής αυτής γνώσης
Σε δύο πρόσφατα διεθνή συνέδρια, που pραγματοποιήθηκαν το Νοέμβριο
και το Δεκέμβριο του 2000 στην Αθήνα, τονίστηκε με έμφαση ότι ο
καθοριστικός παράγοντας της επιτυχίας στο σύγχρονο επιχειρείν δεν είναι
πλέον το κεφάλαιο και οι πρώτες ύλες. Οι δύο αυτοί παράγοντες είναι απολύτως Βέβαιο ότι παραμένουν ανεκμετάλλευτοι εάν δεν συνοδεύονται
από κατάλληλα καταρτισμένους και έμπειρους εργαζόμενους στις νέες επιχειρηματικές πρακτικές. Η διαχείριση της επιχειρηματικής αυτής γνώσης που πηγάζει από τις νέες τεχνολογικές τάσεις αποτελεί για πολλούς τη μεγαλύτερη ίσως πρόκληση για τις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Είναι βέβαιο γεγονός ότι η νέα τεχνολογία απαξιώνει μεν θέσεις εργασίας σε ορισμένους κλάδους της βιομηχανίας, ιδιαίτερα εκείνους που αποτελούνται από εργατικό δυναμικό χαμηλού μορφωτικού επιπέδου αλλά αποδεδειγμένα δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας σε άλλους κλάδους όπου απαιτούνται διαφορετικές ειδικότητες.
Ιστορικά, αυτή η κυκλική διαδικασία δημιουργούσε αύξηση της απασχόλησης, καθώς νέοι βιομηχανικοί κλάδοι αντικαθιστούσαν παλαιοτέρους - παραδοσιακούς και οι εργαζόμενοι μπορούσαν να προσαρμόσουν τις δυνατότητες -- ειδικότητες τους στο νέο περιβάλλον, μεταβάλλοντας και αναπτύσσοντας τη ζήτηση.
Η σημερινή όμως ξέφρενη ταχύτητα αλλαγών που συντελείται στο τεχνολογικό τομέα και οι συνεχιζόμενες μεταβολές στις δομές των οικονομιών προκαλούν την διατάραξη της κυκλικής αυτής διαδικασίας ανανέωσης, αποφέροντας ανεργία και κοινωνικά φαινόμενα άγχους. Η αναστροφή της παραπάνω κατάστασης είναι δυνατή εφόσον ο μηχανισμός μετάφρασης των τεχνολογικών μεταβολών σε νέες θέσεις εργασίας, δεν συνοδεύεται οπό ελλείψεις στα συστήματα κατάρτισης - εκπαίδευσης και καινοτομίας, όπως επίσης και από από στερεοτυπια στα προϊόντα και τις υπηρεσίες.
Assimina Vavoula
Greece
the management of such business know-how (Þ/êáé) knowledge
Explanation:
..
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3the management of such business know-how (Þ/êáé) knowledge
Nadia-Anastasia Fahmi
4 +1the application of this entrepreneurial know-how
Mihailolja
4 +1Handling this business awareness...
Vicky Papaprodromou


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
the management of such business know-how (Þ/êáé) knowledge


Explanation:
..

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouil Tyrakis
1 min
  -> Ευχαριστώ Μανόλη, καλή βδομάδα

agree  flipendo
2 mins
  -> :-)

agree  Nick Lingris
1 hr
  -> Ευχαριστώ ξάδερφε

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Η διαχείριση της επιχειρηματικής αυτής γνώσης...
Handling this business awareness...


Explanation:
http://www.google.gr/search?hl=el&q="business awareness&meta...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2006-02-20 13:29:20 GMT)
--------------------------------------------------

Or "business awareness management": http://www.actioncentredlearning.co.uk/acl_trg.htm

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo
4 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ, Ελευθερία.

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
the application of this entrepreneurial know-how


Explanation:
Another possibility.................

Mihailolja
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo: Super!
0 min
  -> Thanks flipendo




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search