κατά τις πρώτες πρωινές ώρες

English translation: during the early hours (of the morning)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:κατά τις πρώτες πρωινές ώρες
English translation:during the early hours (of the morning)
Entered by: Assimina Vavoula

12:26 Jul 28, 2007
Greek to English translations [Non-PRO]
Journalism
Greek term or phrase: κατά τις πρώτες πρωινές ώρες
Παράλληλα, βλέπουμε ότι καταγράφονται μεγαλύτερα ποσοστά στην κατηγορία των παιδικών/εφηβικών προγραμμάτων στην δημόσια τηλεόραση, καθώς στα ιδιωτικά κανάλια σημειώνονται σχετικά χαμηλά ποσοστά και σε ορισμένες περιπτώσεις δεν καταγράφονται. Θα πρέπει να πούμε ότι αν και εμφανίζονται ως είδος προγράμματος αυτό από μόνο του δεν σημαίνει ότι καταλάμβαναν και σημαντική θέση στο συνολικό πρόγραμμα. Το γεγονός ότι προβάλλονταν ***κατά τις πρώτες πρωινές ώρες*** αποδεικνύει ότι δεν υπήρχε ενδιαφέρον από την πλευρά των προγραμματιστών να προσφέρουν αυτή την επιλογή στους μικρότερους σε ηλικία τηλεθεατές. Φαίνεται ότι απλώς λειτουργούσαν ως βοηθητικά προγράμματα να καλυφθούν τα κενά του προγραμματισμού. Παράλληλα, δείχνει μια σαφή προτίμηση της κάλυψης των αναγκών ενός ενήλικου περισσότερου κοινού παρά των νεανικών κοινών.
Assimina Vavoula
Greece
during the early hours (of the morning)
Explanation:
Hope that helps ;-)
Selected response from:

Mihailolja
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ-πολύ... Και την Βίκυ για την επισήμανση....
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8during the early hours (of the morning)
Mihailolja
3during the first morning hours
Vicky Papaprodromou


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
during the early hours (of the morning)


Explanation:
Hope that helps ;-)

Mihailolja
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 72
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ-πολύ... Και την Βίκυ για την επισήμανση....

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Also "early AM hours": http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1B2GGFB_enGR225GR225&...
3 mins

agree  Penny Papadopoulou (X)
11 mins

agree  Nick Lingris
25 mins

agree  socratisv
31 mins

agree  Dylan Edwards
35 mins

agree  Evi Prokopi (X)
43 mins

agree  Angeliki Papadopoulou
1 hr

agree  Sophia Finos (X)
23 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
during the first morning hours


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1B2GGFB_enGR225GR225&...



Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 152




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search