πραγματώνονται εντός διαφορετικών πεδίων

English translation: accomplished in different/various fields

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:πραγματώνονται εντός διαφορετικών πεδίων
English translation:accomplished in different/various fields
Entered by: Vicky Papaprodromou

12:34 Jul 29, 2007
Greek to English translations [PRO]
Journalism
Greek term or phrase: πραγματώνονται εντός διαφορετικών πεδίων
Ένα λοιπόν ζήτημα που αναπόφευκτα τίθεται αφορά το κατά πόσον η δημόσια τηλεόραση είναι σε θέση να εκπληρώνει ταυτοχρόνως τόσο τον ρόλο του πολίτη και του καταναλωτή για το κοινό της, καθώς συνιστούν δυο διακριτές ιδιότητες, οι οποίες ***πραγματώνονται εντός διαφορετικών πεδίων***. Για την ακρίβεια υπάρχει μια εσφαλμένη αντίληψη, σύμφωνα με την οποία η δημόσια τηλεόραση βοηθά στην εκπλήρωση πρωτίστως του ρόλου του πολίτη, ενώ ο ρόλος του καταναλωτή εκπληρώνεται παραδοσιακά μέσω της ιδιωτικής τηλεόρασης (Costera-Meijer, 2005). Επειδή, όπως έχει συζητηθεί ευρέως, τα όρια αυτών των δυο ιδιοτήτων έχουν καταστεί δυσδιάκριτα προβάλλεται η άποψη ότι θα πρέπει να λαμβάνεται υπ’όψιν ο βαθμός ικανοποίησης του κοινού από τα προσφερόμενα προγράμματα, καθώς κατά αυτόν τον τρόπο είναι δυνατόν να επιτευχθεί ισορροπία ανάμεσα στο αίτημα για ποιότητα και την ανάγκη για εμπορικότητα (Syvertsen, 2003).
Assimina Vavoula
Greece
accomplished in different/various fields
Explanation:
http://www.google.com/search?q="accomplished in different fi...

http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1B2GGFB_enGR225GR225&...

Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece


Summary of answers provided
4 +1are realised in different domains
MARIA LEON (X)
3 +1accomplished in different/various fields
Vicky Papaprodromou


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
accomplished in different/various fields


Explanation:
http://www.google.com/search?q="accomplished in different fi...

http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1B2GGFB_enGR225GR225&...



Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 152

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Rista
4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Έλενα.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
are realised in different domains


Explanation:
The word "domain" is often used in TV and communications jargon.

MARIA LEON (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Keratsa
20 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search