διατηρήσουν την πρώτη θέση στα αγοραστικά μερίδια

English translation: maintain their lead / their #1 position in market shares

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:διατηρήσουν την πρώτη θέση στα αγοραστικά μερίδια
English translation:maintain their lead / their #1 position in market shares
Entered by: Assimina Vavoula

14:45 Jul 29, 2007
Greek to English translations [PRO]
Journalism
Greek term or phrase: διατηρήσουν την πρώτη θέση στα αγοραστικά μερίδια
Θα πρέπει να επισημανθεί ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες (με εξαίρεση την Ελλάδα και την Πορτογαλία) οι δημόσιες τηλεοράσεις έχουν κατορθώσει να ***διατηρήσουν την πρώτη θέση στα αγοραστικά μερίδια*** (Picard, 2002). Εν τούτοις, είναι γεγονός ότι έχουν απολέσει σημαντικό τμήμα του κοινού, το οποίο δείχνει να προτιμά περισσότερο τα εμπορικά κανάλια. Η χαμηλή τηλεθέαση που σημειώνουν οι δημόσιοι σταθμοί έχει προκαλεί σκεπτικισμό, καθώς γεννώνται ερωτήματα αναφορικά με την συνέχιση της λειτουργίας τους, η οποία είναι αρκετά πολυέξοδη.

Η απόδοσή μου έχει ως εξής:
We should point out that in most European countries – except in Greece and Portugal – the public service broadcasting corporations have maintained their precedence in market shares (Picard, 2005).
Δεν είμαι σίγουρη, όμως...
Assimina Vavoula
Greece
maintain their lead / their #1 position in market shares
Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&safe=active&q="maintained...
http://www.google.com/search?q="maintained its number 1 posi...
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Μερσί για πολλοστή φορά μον προφεσέρ... Καλή συνέχεια στο έργο σας...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7maintain their lead / their #1 position in market shares
Nick Lingris
3 +1to preserve the first place in the market shares
socratisv


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
maintain their lead / their #1 position in market shares


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&safe=active&q="maintained...
http://www.google.com/search?q="maintained its number 1 posi...

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 304
Grading comment
Μερσί για πολλοστή φορά μον προφεσέρ... Καλή συνέχεια στο έργο σας...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi (X)
13 mins
  -> Ευχαριστώ, Εύη (λέει και ο αποκάτω).

agree  socratisv: μάλλον ξεκίνησα με 5η χωρίς να το καταλάβω, αλλού το μυαλό αλλού ο Σωκράτης:). Το εδώ σχόλιο: το place που μου ήρθε είναι κομματάκι άτοπο ¨)
45 mins
  -> Αυτό τώρα είναι δύο σε ένα; Γιατί η Εύη δεν είναι πιθανό να σε ακούσει αποδώ.

agree  Vicky Papaprodromou: Έως και διαλείψεις. :-))) Καλή συνέχεια!
47 mins
  -> Όλο διαλείμματα είμαστε. (Ή μήπως διαλύματα.)

agree  Mihailolja: Επίσης!
3 hrs
  -> Καλημέρα και καλή βδομάδα!

agree  Elena Rista: Επίσης :-)
3 hrs
  -> Καλημέρα και καλή βδομάδα!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Καλημέρα και καλή εβδομάδα :-)
14 hrs
  -> Επίσης!

agree  Sofia Natsa
18 hrs
  -> Καλημέρα και καλή βδομάδα!

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
to preserve the first place in the market shares


Explanation:
Τα μερίδια της αγοράς δεν είναι συμμετρικά αλλά εκτείνονται σε μια κλίμακα που υπερβαίνει τις 20 ποσοστιαίες μονάδες, γεγονός που δείχνει την έλλειψη κοινού οικονομικού συμφέροντος. Η TKS είναι σαφώς ο ηγέτης της αγοράς και βρίσκεται σε επίπεδο πολύ υψηλότερο από τους ανταγωνιστές της.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Market shares are not symmetric but spread in a range of more than 20 percentage points thus suggesting a lack of common economic interest. TKS is the clear leader of the market, well above its competitors.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2007-07-29 15:41:09 GMT)
--------------------------------------------------

κατόπιν ωρίμου σκέψεως, το ουσιαστικό place δεν προσφέρεται εδω πέρα: το posiion ταιριάζει καλύτερα

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi (X)
19 mins
  -> thanks Evi!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search