διακυμάνσεις καναλιών

English translation: variation of TV stations

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:διακυμάνσεις καναλιών
English translation:variation of TV stations
Entered by: Assimina Vavoula

17:07 Oct 17, 2010
Greek to English translations [PRO]
Journalism
Greek term or phrase: διακυμάνσεις καναλιών
Αν για παράδειγμα ένα τοπικό κανάλι έχει φτωχή πολυμέρεια σε genres τότε θα ταξινομηθεί ανάλογα από τις εταιρείες μετρήσεων ή εάν ακόμα ένα μικρό κανάλι τοποθετεί μουσικά video clips για να καλύψει τα κενά των ζωνών του τότε η ταξινόμηση του σε ζώνες σαφώς θα διαφέρει από εκείνη των υπολοίπων καναλιών. Γι’ αυτό άλλωστε πολλές φορές οι εταιρείες δεν συμπεριλαμβάνουν στις μετρήσεις τους μικρής εμβέλειας τοπικά κανάλια λόγω του ελλιπούς τους προγράμματος, αφού κάτι τέτοιο θα σήμαινε για μια εταιρεία μετρήσεων έξτρα κόστος αφού θα αναγκαζόταν να παρακολουθούσε τις διακυμάνσεις καναλιών τα οποία είναι «εκτός» της μεθοδολογικής τους γραμμής.
Assimina Vavoula
Greece
variation of TV stations
Explanation:
fluctuation νομίζω δεν ταιριάζει εδώ
Selected response from:

Evdoxia Renta
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1variation of TV stations
Evdoxia Renta
4Tracking the viewing
anna1978


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
variation of TV stations


Explanation:
fluctuation νομίζω δεν ταιριάζει εδώ

Evdoxia Renta
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Epameinondas Soufleros
1 hr

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tracking the viewing


Explanation:
Νομίζω πως εδώ, μια πιο περιφραστική μετάφραση θα αποδώσει καλύτερα το νόημα.
"θα αναγκαζόταν να παρακολουθούσε τις διακυμάνσεις καναλιών"=
"would be obligated to track the viewing of channels"

anna1978
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search