στήσιμο

English translation: format

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:στήσιμο
English translation:format
Entered by: Assimina Vavoula

06:57 Nov 9, 2010
Greek to English translations [PRO]
Journalism
Greek term or phrase: στήσιμο
Τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων θεωρώ πρώτα απ’ όλα ότι αντικατοπτρίζουν και το προφίλ του καναλιού, δηλαδή πάνω σε αυτά χτίζεται το branding του καναλιού και η ευρύτερη εικόνα του. Μέσα σε ένα δελτίο ειδήσεων επιλέγονται να προβάλλονται προς τα έξω εκείνα τα factors τα οποία θα δημιουργήσουν ένα νοηματικό υπόβαθρο το οποίο υποδηλώνει στην ουσία το status του ευρύτερου προγράμματος του καναλιού. Πιο απλά, δεν σημαίνει ότι το συνολικό πρόγραμμα του καναλιού χτίζεται πάνω στην εικόνα του δελτίου ειδήσεων ή το αντίστροφο, δηλαδή ότι το δελτίο ειδήσεων χτίζεται με βάση το συνολικό πρόγραμμα. Αυτό που στην ουσία συμβαίνει είναι ότι το δελτίο ειδήσεων χρησιμοποιείται ως το όχημα εκείνο το οποίο αναλαμβάνει το τονίσει προς τον τηλεθεατή την εικόνα του καναλιού, δηλαδή αν το κανάλι είναι για παράδειγμα «σοβαρό», «κατεξοχήν ειδησεογραφικό», «ελαφρύ ψυχαγω - ενημερωτικό» και διάφορους άλλους χαρακτηρισμούς τους οποίους χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε το προφίλ ενός καναλιού. Μέσω αυτού του brand positioning που επιχειρείται στις τηλεοπτικές ειδήσεις επιδιώκεται έτσι και η διαφοροποίηση μεταξύ των καναλιών, δηλαδή διαφοροποίηση πάνω στο περιεχόμενο αλλά με τις επί μέρους τακτικές όπως τις ανέλυσα και τις προσδιόρισα σε αυτό το κεφάλαιο. Υποστηρίζω ότι μέσω των δελτίων ειδήσεων μπορεί πιο εύκολα ένα κανάλι να προσδιορίσει την διαφοροποίηση του παρά μέσω οποιουδήποτε άλλο προγράμματος, και αυτό διότι είναι πιο «ευέλικτα» ως προς το στήσιμο, την δομή και την νοηματοδότησή τους.
Assimina Vavoula
Greece
format
Explanation:
is what comes to mind of the top of my head
Selected response from:

nevipaul
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ και καλό βράδυ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1setup
Philip Lees
3 +1format
nevipaul


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
setup


Explanation:
See the second definition in the WordNet link.


    Reference: http://wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn?s=setup
Philip Lees
Greece
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ElectraV
1 hr

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
format


Explanation:
is what comes to mind of the top of my head

nevipaul
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 56
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ και καλό βράδυ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Constantinos Faridis (X): In television, a program format describes the overall content and branding of a copyrighted television program. Stations license to produce and broadcast a ... Common formats - Legal issues - See also - References en.wikipedia.org/wiki/TV_format
4 mins
  -> Ευχαριστώ




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search