μηχανική αυτοματοποίηση

English translation: data analysis automation

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:μηχανική αυτοματοποίηση
English translation:data analysis automation
Entered by: Assimina Vavoula

08:34 Nov 11, 2010
Greek to English translations [PRO]
Journalism
Greek term or phrase: μηχανική αυτοματοποίηση
Οι τηλεοπτικές ειδήσεις αποτελούν ένα σύμπλεγμα μηνυμάτων τα οποία μηνύματα αποκρυπτογραφούνται στον τηλεθεατή μέσω μορφολογικών, τοπολογικών και χρονολογικών τεχνικών και για τα οποία αναφέρομαι στην συνέχεια όσο αφορά την εργαλειακή τους εφαρμογή και χρησιμότητα. Είναι αυτό που υποστηρίζει και ο Fields , ότι δηλαδή οι τηλεοπτικές ειδήσεις συναποτελούνται από λέξεις, φωνή, οπτικά σύμβολα και από τεχνικές που αφορούν την λήψη και την κάμερα. Μάλιστα, ο Fields υποστηρίζει ότι μια πλήρης ποιοτική ανάλυση των διαφόρων επιπέδων των μηνυμάτων μπορεί να μας παράξει δεδομένα τα οποία να μας παρουσιάζουν όλα τα τηλεοπτικά στοιχεία τα οποία συντελούν ένα μήνυμα . Οι Ide and Tanaka σε μια προσπάθειά τους να απομονώσουν και να ταξινομήσουν τα στοιχεία που συνθέτουν ένα τηλεοπτικό ειδησεογραφικό δελτίο με σκοπό να δημιουργήσουν μία ηλεκτρονική φόρμουλα καταγραφής αυτών των στοιχείων, διαχωρίζουν τα στοιχεία αυτά σε δύο κατηγορίες: στα grammatical characteristics και στα semantic characteristics. Στην πρώτη κατηγορία οι μελετητές κατηγοριοποιούν εκείνα τα στοιχεία που έχουν να κάνουν με την γλώσσα, όπως για παράδειγμα η σύνθεση των προτάσεων και πιο συγκεκριμένα the omission of the subject ή για παράδειγμα να τελειώνει η πρόταση με noun. Στην δεύτερη κατηγορία, δηλαδή στα semantic characteristics, κατηγοριοποιούν τα στοιχεία εκείνα τα οποία έχουν να κάνουν περισσότερο με ζητήματα τεχνικής φύσεως, όπως για παράδειγμα οι ζωντανές συνδέσεις, οι τίτλοι των ειδήσεων και η οργανωτική δομή του δελτίου. Βέβαια, η μελέτη αυτή των Ide and Tanaka διαχωρίζει τα τηλεοπτικά στοιχεία με σκοπό την κατασκευή ηλεκτρονικής φόρμουλας κατάταξης των στοιχείων. Το γεγονός αυτό διαφοροποιεί μέχρι ένα σημείο την μελέτη αυτή αφού έχει ως στόχο την μηχανική αυτοματοποίηση της ανάλυσης των στοιχείων και όχι μια καθ’ αυτό πρωτογενής ποιοτική ή ποσοτική ανάλυση του περιεχομένου των δελτίων ειδήσεων.
Assimina Vavoula
Greece
data automation
Explanation:
εδώ ίσως μπορείς να πεις data analysis automation
Selected response from:

Argyro Alykatora
Greece
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4data automation
Argyro Alykatora
3automation
richardc
2mechanizm of automation
KrisJohn


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
data automation


Explanation:
εδώ ίσως μπορείς να πεις data analysis automation



    Reference: http://www.automationanywhere.com/solutions/datatransfer.htm
    Reference: http://www.blurtit.com/q888153.html
Argyro Alykatora
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
automation


Explanation:
I would be tempted not to include a translation of the word 'μηχανική', as I think it's more or less implicit in the word 'automation' itself.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-11-11 10:53:57 GMT)
--------------------------------------------------

i.e. the sentence would be 'automation of the data analysis'.

richardc
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
mechanizm of automation


Explanation:
mechanizm of automation

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2010-11-11 15:11:41 GMT)
--------------------------------------------------

mechanical automation or even default mech-automation

KrisJohn
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search