Ειδ. Μον.

English translation: Special Proceedings - One Member Court of First Instance

15:36 Mar 28, 2017
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / αγωγή επιμέλειας
Greek term or phrase: Ειδ. Μον.
Έκθεση κατάθεσης δικογράφου αγωγής
Αριθμός χχχ/ Ειδ. Μον./ χχ/2017

(Τα χχχ είναι αριθμοί)
daira
Greece
English translation:Special Proceedings - One Member Court of First Instance
Explanation:
Πρόκειται για Ειδική Μονομελούς, δηλαδή Ειδική Διαδικασία Μονομελούς Πρωτοδικείου, η οποία περιλαμβάνει οικογενειακές διαφορές, αυτοκινητιστικές διαφορές κ.α. Διαφέρει από την Τακτική Διαδικασία και την Εκουσία Διαδικασία.
Selected response from:

GEORGIOS-ORESTIS ZOUMPOS
Cyprus
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Special Proceedings - One Member Court of First Instance
GEORGIOS-ORESTIS ZOUMPOS
3Extraordinary One-Member Court
Vasileios Paraskevas


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Extraordinary One-Member Court


Explanation:
Ειδικό Μονομελές, κάτι λείπει όμως από την... εξίσωση, καθότι τα ειδικά δικαστήρια δεν συνεδριάζουν μόνιμα, αλλά μόνο για να δικάσουν ορισμένο είδος υποθέσεων.
Παραδείγματα ειδικών δικαστηρίων στη Ελλάδα είναι:

- Το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο
- Το Ειδικό Δικαστήριο του άρθρου 86 του Συντάγματος, που δικάζει υποθέσεις ποινικής ευθύνης του Προέδρου της Δημοκρατίας και μελών της Κυβέρνησης και Υφυπουργών
- Το Δικαστήριο Αγωγών Κακοδικίας
- Το Ειδικό Δικαστήριο για τις μισθολογικές διαφορές των δικαστικών λειτουργών (Μισθοδικείο)

https://el.wikipedia.org/wiki/Ειδικό_δικαστήριο

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2017-03-28 15:50:57 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.gr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&es...

Vasileios Paraskevas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Ίσως επειδή η υπόθεση αφορά αλλοδαπή μητέρα


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Special Proceedings - One Member Court of First Instance


Explanation:
Πρόκειται για Ειδική Μονομελούς, δηλαδή Ειδική Διαδικασία Μονομελούς Πρωτοδικείου, η οποία περιλαμβάνει οικογενειακές διαφορές, αυτοκινητιστικές διαφορές κ.α. Διαφέρει από την Τακτική Διαδικασία και την Εκουσία Διαδικασία.

GEORGIOS-ORESTIS ZOUMPOS
Cyprus
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  John Michalis
21 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search