Διασυνοριακό Εμπορικό Κέντρο

English translation: Cross-border Commercial Center or Trade Centre

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Διασυνοριακό Εμπορικό Κέντρο
English translation:Cross-border Commercial Center or Trade Centre
Entered by: Emmanouil Tyrakis

04:05 Apr 20, 2005
Greek to English translations [PRO]
Marketing / Market Research
Greek term or phrase: Διασυνοριακό Εμπορικό Κέντρο
Καλημέρα σε όλους.
Μήπως ξέρει κανείς την ακριβή απόδοση αυτού του όρου;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Katerina Nikopoulou (X)
Greece
Cross-boarder Commercial Center
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 30 mins (2005-04-20 05:36:02 GMT)
--------------------------------------------------

Cross-border Commercial Center or Trade Centre όπως λένε και οι φίλες μου

Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9Cross-boarder Commercial Center
Emmanouil Tyrakis
5Cross-border Shopping Center
Joyce Kalogiannis


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
Διασυνοριακό Εμπορικό Κέντρο
Cross-boarder Commercial Center


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 30 mins (2005-04-20 05:36:02 GMT)
--------------------------------------------------

Cross-border Commercial Center or Trade Centre όπως λένε και οι φίλες μου



Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: "Καλημέρα... Τι κάνεις; Να'σαι πάντα καλά...." (ΠΑΡΙΟΣ). Εγώ πάντως δουλεύω, τουλάχιστον μέχρι να ξυπνήσουν τα παιδιά...
32 mins
  -> Καλημέρα και σε σένα και να δώσεις από ένα φιλάκι στο κάθε "διαβολάκι"

agree  flipendo: Επίσης για το εμπορικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και Trade Center. Καλημέρα σε όλους! Κάποια ψυχή ανέφερε παιδιά, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Μία και καλή έφηβη έχω και η υπομονή χτυπάει κόκκινο. Δύναμη θέλουμε όλοι εμείς οι γονείς! Φιλιά
44 mins
  -> Καλημέρα

agree  Vicky Papaprodromou: Καλημέρα, Μανόλη. Ορθογραφικό λάθος στο "Border". To διορθώνεις και είναι "σένια" η απάντηση. Νομίζω πως είναι σωστό και το "Trade Centre" που λέει η Ελευθερία.//Όχι... μόνο βιαστικός και τσαπατσούλης. :-)
59 mins
  -> Λες να είμαι δυλσεκτικό... δυσλεκτικό λέθω να πω...

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: To πρώτο.... www.greatestcities.com/users/cbray5003/413886.html
1 hr
  -> Καλημέρα

agree  Andras Mohay (X): "border": όταν το λιγότερο είναι περισσότερο -:)) // Μπράβο! Όπως το "ωμέγα" (αντί του "ο") στα Ελλ&
1 hr
  -> Απλώς με το a νομίζω ότι ομορφαίνει περισσότερο η λέξη

agree  Costas Zannis
3 hrs
  -> Καλημέρα

agree  Evdoxia R. (X)
3 hrs
  -> Καλημέρα

agree  Maria Ferstl
5 hrs
  -> Καλημέρα

agree  Katerina Athanasaki
15 hrs
  -> <:)

17 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Διασυνοριακό Εμπορικό Κέντρο
Cross-border Shopping Center


Explanation:
The second word is spelled Border, not Boarder.

Joyce Kalogiannis
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search