field alerts

English translation: προειδοποιήσεις προερχόμενες από τους χρήστες (ιατρούς, ασθενείς, φαρμακοποιούς)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:field alerts
English translation:προειδοποιήσεις προερχόμενες από τους χρήστες (ιατρούς, ασθενείς, φαρμακοποιούς)
Entered by: Savvas SEIMANIDIS

18:28 Jul 21, 2011
Greek to English translations [PRO]
Marketing / Market Research
Greek term or phrase: field alerts
πρόκειται για προειδοποιήσεις του FDA για ασφάλεια του φαρμάκου. Με προβληματίζει το field. Πώς θα ήταν καλύτερα να αποδοθεί;
SGOUZA
προειδοποιήσεις προερχόμενες από τους χρήστες (ιατρούς, ασθενείς, φαρμακοποιούς)
Explanation:
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο όρος field, από την ορολογία του marketing, δεν σημαίνει ''επιτόπιες προειδοποιήσεις '' αλλά εκείνες οι οποίες απευθύνονται από όλους όσους εμπλέκονται αμέσως στην χρήση ενός φαρμάκου : ιατρούς, φαρμακοποιούς, ασθενείς.
Γι' αυτό τον λόγο, κάθε ενημερωτικό φυλλάδιο το οποίο συνοδεύει ένα φάρμακο παροτρύνει τούς ως άνω χρήστες να ειδοποιούν αμέσως την παρασκευάστρια εταιρεία για οποιαδήποτε ανεπιθύμητη παρενέργεια ή επικίνδυνη αντίδραση του ασθενούς.

--------------------------------------------------
Note added at 15 days (2011-08-06 14:43:45 GMT)
--------------------------------------------------

=> Παραδείγματα χρήσης του όρου :

1. '' Θα πρέπει να ενθαρρυνθεί η χρήση των κατάλληλων εντύπων και υπηρεσιών για την αναφορά παρενεργειών και ανεπιθύμητων ενεργειών από τη μεγάλη χρήση αντιϊκών σε μία τέτοια περίοδο. ''

2. '' Παρακολούθηση και καταγραφή των παρενεργειών του νέου αντιγριπικού εμβολίου και των αντιϊκών φαρμάκων.''

http://www.forthnet.gr/media/FOTOS/Word/ygeia/SXEDIOPANDHMIA...

3. '' Η ομάδα φαρμακοεπαγρύπνησης της επιστημονικής επιτροπής του EMEA παρακολουθεί στενά όλα τα φάρμακα της τάξης του εκλεκτικού αναστολέα επαναπρόσληψης σεροτονίνης (SSRI), συμπεριλαμβανομένης της φθοροξετίνης. Στο παρελθόν, το 2000, η CPMP συμφώνησε για ουσιώδεις προειδοποιήσεις σχετικά με την ασφάλεια όσον αφορά τους SSRI και τα συμπτώματα αποσύρσεως.''

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lng1=el,el&lang=...

--------------------------------------------------
Note added at 15 days (2011-08-06 14:50:43 GMT)
--------------------------------------------------

4. '' Ανατρέξτε στο ενημερωτικό φυλλάδιο ασθενούς του κατασκευαστή που συνοδεύει τη συσκευασία του φαρμάκου σας για
περισσότερες πληροφορίες και για τον πλήρη κατάλογο των ανεπιθύμητων ενεργειών και των προφυλάξεων. Αν έχετε
οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τα φάρμακά σας ή αν ανησυχείτε για οτιδήποτε πιστεύετε ότι μπορεί να
αποτελεί παρενέργεια, ρωτήστε το γιατρό, το φαρμακοποιό ή το νοσοκόμο σας. ''

http://www.beh-mht.nhs.uk/dl/9158_4795632747.pdf/as/VALPROAT...

--------------------------------------------------
Note added at 15 days (2011-08-06 14:53:27 GMT)
--------------------------------------------------

5. '' Το MedWatch των Ηνωμένων Πολιτειών είναι το αμερικανικό σύστημα υποβολής αναφορών προς τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων, FDA (Food and Drug Administration), το οποίο ενθαρρύνει τους καταναλωτές και τους ιατρούς να αναφέρουν μια σοβαρή ανεπιθύμητη αντίδραση σε κάποιο φάρμακο ή ιατρική συσκευή. Είναι προαιρετικό και διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην μετά την κυκλοφορία παρακολούθηση από τον FDA ενός εγκεκριμένου φαρμάκου/προϊόντος. Οι αναφορές για Ανεπιθύμητες Αντιδράσεις στα Φάρμακα αξιολογούνται μαζί με εκείνες που ελήφθησαν από τους κατασκευαστές και μπορούν να οδηγήσουν σε προειδοποιήσεις ασφαλείας, αλλαγές στην επισήμανση με ισχυρότερες προειδοποιήσεις σχετικές με τις παρενέργειες, ή ακόμη και την απόσυρση του φαρμάκου από την αγορά. Γι αυτό είναι σημαντικό για όλους τους καταναλωτές να αναφέρουν τις ανεπιθύμητες παρενέργειες των ψυχιατρικών φαρμάκων.''

http://www.cchr.org/el/take-action/report-adverse-reactions....
Selected response from:

Savvas SEIMANIDIS
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1προειδοποιήσεις προερχόμενες από τους χρήστες (ιατρούς, ασθενείς, φαρμακοποιούς)
Savvas SEIMANIDIS
3προειδοποιήσεις που προκύπτουν στην αγορά
Kyriacos Georghiou


Discussion entries: 1





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
προειδοποιήσεις που προκύπτουν στην αγορά


Explanation:
I think in this case "field" means "marketplace"

Kyriacos Georghiou
Cyprus
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek

15 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
προειδοποιήσεις προερχόμενες από τους χρήστες (ιατρούς, ασθενείς, φαρμακοποιούς)


Explanation:
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο όρος field, από την ορολογία του marketing, δεν σημαίνει ''επιτόπιες προειδοποιήσεις '' αλλά εκείνες οι οποίες απευθύνονται από όλους όσους εμπλέκονται αμέσως στην χρήση ενός φαρμάκου : ιατρούς, φαρμακοποιούς, ασθενείς.
Γι' αυτό τον λόγο, κάθε ενημερωτικό φυλλάδιο το οποίο συνοδεύει ένα φάρμακο παροτρύνει τούς ως άνω χρήστες να ειδοποιούν αμέσως την παρασκευάστρια εταιρεία για οποιαδήποτε ανεπιθύμητη παρενέργεια ή επικίνδυνη αντίδραση του ασθενούς.

--------------------------------------------------
Note added at 15 days (2011-08-06 14:43:45 GMT)
--------------------------------------------------

=> Παραδείγματα χρήσης του όρου :

1. '' Θα πρέπει να ενθαρρυνθεί η χρήση των κατάλληλων εντύπων και υπηρεσιών για την αναφορά παρενεργειών και ανεπιθύμητων ενεργειών από τη μεγάλη χρήση αντιϊκών σε μία τέτοια περίοδο. ''

2. '' Παρακολούθηση και καταγραφή των παρενεργειών του νέου αντιγριπικού εμβολίου και των αντιϊκών φαρμάκων.''

http://www.forthnet.gr/media/FOTOS/Word/ygeia/SXEDIOPANDHMIA...

3. '' Η ομάδα φαρμακοεπαγρύπνησης της επιστημονικής επιτροπής του EMEA παρακολουθεί στενά όλα τα φάρμακα της τάξης του εκλεκτικού αναστολέα επαναπρόσληψης σεροτονίνης (SSRI), συμπεριλαμβανομένης της φθοροξετίνης. Στο παρελθόν, το 2000, η CPMP συμφώνησε για ουσιώδεις προειδοποιήσεις σχετικά με την ασφάλεια όσον αφορά τους SSRI και τα συμπτώματα αποσύρσεως.''

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lng1=el,el&lang=...

--------------------------------------------------
Note added at 15 days (2011-08-06 14:50:43 GMT)
--------------------------------------------------

4. '' Ανατρέξτε στο ενημερωτικό φυλλάδιο ασθενούς του κατασκευαστή που συνοδεύει τη συσκευασία του φαρμάκου σας για
περισσότερες πληροφορίες και για τον πλήρη κατάλογο των ανεπιθύμητων ενεργειών και των προφυλάξεων. Αν έχετε
οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τα φάρμακά σας ή αν ανησυχείτε για οτιδήποτε πιστεύετε ότι μπορεί να
αποτελεί παρενέργεια, ρωτήστε το γιατρό, το φαρμακοποιό ή το νοσοκόμο σας. ''

http://www.beh-mht.nhs.uk/dl/9158_4795632747.pdf/as/VALPROAT...

--------------------------------------------------
Note added at 15 days (2011-08-06 14:53:27 GMT)
--------------------------------------------------

5. '' Το MedWatch των Ηνωμένων Πολιτειών είναι το αμερικανικό σύστημα υποβολής αναφορών προς τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων, FDA (Food and Drug Administration), το οποίο ενθαρρύνει τους καταναλωτές και τους ιατρούς να αναφέρουν μια σοβαρή ανεπιθύμητη αντίδραση σε κάποιο φάρμακο ή ιατρική συσκευή. Είναι προαιρετικό και διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην μετά την κυκλοφορία παρακολούθηση από τον FDA ενός εγκεκριμένου φαρμάκου/προϊόντος. Οι αναφορές για Ανεπιθύμητες Αντιδράσεις στα Φάρμακα αξιολογούνται μαζί με εκείνες που ελήφθησαν από τους κατασκευαστές και μπορούν να οδηγήσουν σε προειδοποιήσεις ασφαλείας, αλλαγές στην επισήμανση με ισχυρότερες προειδοποιήσεις σχετικές με τις παρενέργειες, ή ακόμη και την απόσυρση του φαρμάκου από την αγορά. Γι αυτό είναι σημαντικό για όλους τους καταναλωτές να αναφέρουν τις ανεπιθύμητες παρενέργειες των ψυχιατρικών φαρμάκων.''

http://www.cchr.org/el/take-action/report-adverse-reactions....

Savvas SEIMANIDIS
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bol.b.: ννοει feedback απο την εμπειρια της χρήσης του φαρμακου κ οχι την αγοραστικη δύναμη του φαρμακου .Αφου το λεει καθαρα 'ασφαλεια'.
36 days
  -> Ευχαριστώ πολύ




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search