εμβαλάγιο

English translation: package

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:εμβαλάγιο
English translation:package
Entered by: Spyros Salimpas

20:23 Nov 24, 2019
Greek to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Greek term or phrase: εμβαλάγιο
Το μόνο που βρήκα είναι το emballage, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι "κολλάει" εδώ.
Spyros Salimpas
package
Explanation:
Η λέξη ήταν εμβαλλάγιον, από τη γαλλική emballage (=συσκευασία, περιτύλιγμα), που έχει δώσει το πιο διαδεδομένο «αμπαλάζ».
Ο παλιός εξελληνισμός της λέξης χρησιμοποιείται ακόμα για το συσκευασμένο φαρμακευτικό προϊόν. Γραφόταν με δύο λ και σήμερα με ένα, εμβαλάγιο.

Η καλύτερη απόδοση είναι package:
The wide variety of pharmaceutical solids, liquids, and gasses are packaged in a wide variety of packages. Some of the common primary packages are…
https://en.wikipedia.org/wiki/Drug_packaging#Package_forms

Η έκφραση «ανά εμβαλάγιο» φαίνεται από τα παραδείγματα ότι αφορά στο συσκευασμένο προϊόν.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q="ανά εμβα...


--------------------------------------------------
Note added at 3 days 12 hrs (2019-11-28 08:40:08 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=pharmaceu...
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1package
Nick Lingris
4vaccine/vaccination or even tube containing medical content
Blerina Coka


Discussion entries: 4





  

Answers


1 day 13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vaccine/vaccination or even tube containing medical content


Explanation:
Δεν είναι ελληνική λέξη. Προέρχεται πραγματικά από την αγγλική λέξη "Emballage" που σημαίνει περιτύλιγμα, ή απόκρυψη. Στην ιατρική, αναφέρεται στον "περιέκτη που έχει μέσα στο υγρό εμβολιασμού, ή στον σωλήνα που περιέχει παυσίπονα σε περιεχόμενο που μοιάζει με κρέμα

Blerina Coka
Albania
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

3 days 12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
package


Explanation:
Η λέξη ήταν εμβαλλάγιον, από τη γαλλική emballage (=συσκευασία, περιτύλιγμα), που έχει δώσει το πιο διαδεδομένο «αμπαλάζ».
Ο παλιός εξελληνισμός της λέξης χρησιμοποιείται ακόμα για το συσκευασμένο φαρμακευτικό προϊόν. Γραφόταν με δύο λ και σήμερα με ένα, εμβαλάγιο.

Η καλύτερη απόδοση είναι package:
The wide variety of pharmaceutical solids, liquids, and gasses are packaged in a wide variety of packages. Some of the common primary packages are…
https://en.wikipedia.org/wiki/Drug_packaging#Package_forms

Η έκφραση «ανά εμβαλάγιο» φαίνεται από τα παραδείγματα ότι αφορά στο συσκευασμένο προϊόν.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q="ανά εμβα...


--------------------------------------------------
Note added at 3 days 12 hrs (2019-11-28 08:40:08 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=pharmaceu...

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 368
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasiliki Nikolaidou
3 mins
  -> Καλημέρα. Ευχαριστώ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search