αρίθμηση μπάσου

English translation: bass figuring

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:αρίθμηση μπάσου
English translation:bass figuring
Entered by: d_vachliot (X)

12:18 Feb 19, 2011
Greek to English translations [PRO]
Art/Literary - Music
Greek term or phrase: αρίθμηση μπάσου
Αρίθμηση μπάσσου, λέμε την παρουσίαση μιας συγχορδίας με μόνη την νότα που βρίσκεται στο μπάσσο, είτε αυτή είναι θεμέλιος, είτε όχι και με διαστήματα φθόγγων πάνω από αυτήν δοσμένα αναλυτικά και σε στενή θέση, όπως ακριβώς θα θέλαμε να είναι η συγχορδία.
Viole T.
Greece
bass figuring
Explanation:
Figured bass είναι το αριθμημένο μπάσο. Η αρίθμηση=figuring.

http://www.google.gr/#sclient=psy&hl=el&q="bass figuring"&aq...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2011-02-19 16:42:42 GMT)
--------------------------------------------------

Μπορείς επίσης να το πεις "figured bass notation"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2011-02-19 16:43:32 GMT)
--------------------------------------------------

Ή και σκέτο "figured bass".
Selected response from:

d_vachliot (X)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bass figuring
d_vachliot (X)
3figured bass
Epameinondas Soufleros


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bass figuring


Explanation:
Figured bass είναι το αριθμημένο μπάσο. Η αρίθμηση=figuring.

http://www.google.gr/#sclient=psy&hl=el&q="bass figuring"&aq...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2011-02-19 16:42:42 GMT)
--------------------------------------------------

Μπορείς επίσης να το πεις "figured bass notation"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2011-02-19 16:43:32 GMT)
--------------------------------------------------

Ή και σκέτο "figured bass".

d_vachliot (X)
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Epameinondas Soufleros: Ωχ, ταυτόχρονα! Κι εγώ αυτό βλέπω ότι είναι. (Δεν έχω διαφωνία, απλά δημοσιεύσαμε ταυτόχρονα.)
5 mins
  -> Η διαφωνία σου ποια είναι; Πάντως για να είμαστε ακριβείς "figured bass" είναι το αριθμημένο μπάσο. Στη μετάφραση βέβαια θα μπορούσε να γίνει προσαρμογή ανάλογα με τη διατύπωση του κειμένου.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
figured bass


Explanation:
Βάσει του αποσπάσματος που παραθέτεις, νομίζω ότι σε αυτό αναφέρεται. Βλέπε και τις παραπομπές, παρακάτω.


    Reference: http://www.wright.edu/~martin.maner/fig01.htm
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Figured_bass
Epameinondas Soufleros
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search