PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

όφις

English translation: storage room, linen room, utility room, supply room

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:όφις
English translation:storage room, linen room, utility room, supply room
Entered by: Assimina Vavoula

18:53 Feb 25, 2020
Greek to English translations [PRO]
Other
Greek term or phrase: όφις
Για να διατηρηθούν τα λινά σε καλή κατάσταση και να υπάρχουν λιγότερες φθορές χρειάζεται:

Να γίνεται σωστή αποθήκευσή τους στη λινοθήκη και τα όφις
Να γίνεται προσεκτική χρήση τους και μόνο για το λόγο τον οποίο προορίζονται
Nα μην χρησιμοποιούνται σκληρά καθαριστικά με βάση το χλώριο κατά το πλύσιμό τους γιατί αυτό μειώνει το χρόνο ζωής τους
Assimina Vavoula
Greece
storage room, linen room, utility room, supply room
Explanation:
Από πτυχιακή εργασία:

Τα οφίς είναι αποθηκευτικοί – βοηθητικοί χώροι στους ορόφους και τα blocks του ξενοδοχείου.
Χρησιμοποιούνται τόσο από τις καμαριέρες όσο και από προσωπικό του Room Service & Mini Bar, όσο και από τη Συντήρηση.
Υπάρχουν ράφια περιμετρικά στα οφίς πάνω στα οποία τοποθετείται κατά κύριο λόγο ο καθαρός ιματισμός των δωματίων και συγκεκριμένα όλα τα είδη λινών και χνουδάτων σε ποσότητες τέτοιες οι οποίες να καλύπτουν τις ανάγκες συγκεκριμένου αριθμού δωματίων.
Εκτός από τον καθαρό ιματισμό, τα ράφια φιλοξενούν όλα τα είδη που περιέχονται στο καρότσι της καμαριέρας, σε μεγαλύτερες φυσικά ποσότητες (χρηστικά είδη πελατών (amenities), έντυπα, υλικά καθαρισμού, εργαλεία καθαρισμού, και άλλα συναφή που περιγράφηκαν αναλυτικότερα παραπάνω). Επίσης υπάρχουν κάποιες ποσότητες από εφεδρικά ποτήρια μπάνιου, ποτήρια σωλήνες, ποτήρια κρασιού, σταχτοδοχεία, αχιβάδες, μπουκάλια νερού και κρασιού, ανθοδοχεία.
Τα οφίς είναι επίσης χώρος αποθήκευσης των καροτσιών καμαριέρας, των καροτσιών βρώμικου ιματισμού, και λοιπού εξοπλισμού της καμαριέρας όπως ηλεκτρική σκούπα, σφουγγαρίστρα, κουβά και άλλα συναφή. Επιπλέον, σε κάθε οφίς απαραίτητο είναι να υπάρχει μια επαρκής ποσότητα extra beds και baby cots. Τέλος, τα οφίς είναι ο χώρος συγκέντρωσης του βρώμικου ιματισμού των δωματίων προκειμένου να γίνει η διαλογή και η μεταφορά του στα πλυντήρια.
Ένας χώρος (συνήθως μια ραφιέρα) που έχει συγκεκριμένα ορισθεί για κάθε οφίς χρησιμοποιείται ως σταθμός συγκέντρωσης των βρώμικων σκευών των δωματίων, τα οποία συλλέγονται από το προσωπικό του room service.
Τέλος, σε όλα τα οφίς υπάρχουν ηλεκτρικοί σταθμοί (πίνακες) οι οποίοι (πρέπει να) είναι επισκέψιμοι από την τεχνική υπηρεσία καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου.

https://ell.stackexchange.com/questions/161961/what-is-the-n...

linen room, λινοθήκη
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Thanks a lot... Καλή εβδομάδα
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2storage room, linen room, utility room, supply room
Nick Lingris
4 +1janitor's closet / custodian / supply closet
Dimitris Koptsis


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
janitor's closet / custodian / supply closet


Explanation:
Ο σωστός τονισμός είναι στη λήγουσα: οφίς (δωμάτιο υπηρεσίας)
https://forum.wordreference.com/threads/janitors-closet-cust...
https://ell.stackexchange.com/questions/161961/what-is-the-n...


Dimitris Koptsis
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Μα στο δευτερόλεπτο!
0 min
  -> Καλησπέρα! Όντως :-)

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
όφις, οφίς
storage room, linen room, utility room, supply room


Explanation:
Από πτυχιακή εργασία:

Τα οφίς είναι αποθηκευτικοί – βοηθητικοί χώροι στους ορόφους και τα blocks του ξενοδοχείου.
Χρησιμοποιούνται τόσο από τις καμαριέρες όσο και από προσωπικό του Room Service & Mini Bar, όσο και από τη Συντήρηση.
Υπάρχουν ράφια περιμετρικά στα οφίς πάνω στα οποία τοποθετείται κατά κύριο λόγο ο καθαρός ιματισμός των δωματίων και συγκεκριμένα όλα τα είδη λινών και χνουδάτων σε ποσότητες τέτοιες οι οποίες να καλύπτουν τις ανάγκες συγκεκριμένου αριθμού δωματίων.
Εκτός από τον καθαρό ιματισμό, τα ράφια φιλοξενούν όλα τα είδη που περιέχονται στο καρότσι της καμαριέρας, σε μεγαλύτερες φυσικά ποσότητες (χρηστικά είδη πελατών (amenities), έντυπα, υλικά καθαρισμού, εργαλεία καθαρισμού, και άλλα συναφή που περιγράφηκαν αναλυτικότερα παραπάνω). Επίσης υπάρχουν κάποιες ποσότητες από εφεδρικά ποτήρια μπάνιου, ποτήρια σωλήνες, ποτήρια κρασιού, σταχτοδοχεία, αχιβάδες, μπουκάλια νερού και κρασιού, ανθοδοχεία.
Τα οφίς είναι επίσης χώρος αποθήκευσης των καροτσιών καμαριέρας, των καροτσιών βρώμικου ιματισμού, και λοιπού εξοπλισμού της καμαριέρας όπως ηλεκτρική σκούπα, σφουγγαρίστρα, κουβά και άλλα συναφή. Επιπλέον, σε κάθε οφίς απαραίτητο είναι να υπάρχει μια επαρκής ποσότητα extra beds και baby cots. Τέλος, τα οφίς είναι ο χώρος συγκέντρωσης του βρώμικου ιματισμού των δωματίων προκειμένου να γίνει η διαλογή και η μεταφορά του στα πλυντήρια.
Ένας χώρος (συνήθως μια ραφιέρα) που έχει συγκεκριμένα ορισθεί για κάθε οφίς χρησιμοποιείται ως σταθμός συγκέντρωσης των βρώμικων σκευών των δωματίων, τα οποία συλλέγονται από το προσωπικό του room service.
Τέλος, σε όλα τα οφίς υπάρχουν ηλεκτρικοί σταθμοί (πίνακες) οι οποίοι (πρέπει να) είναι επισκέψιμοι από την τεχνική υπηρεσία καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου.

https://ell.stackexchange.com/questions/161961/what-is-the-n...

linen room, λινοθήκη


Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 192
Grading comment
Thanks a lot... Καλή εβδομάδα

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitris Koptsis
7 mins

agree  rokotas: Αυτή είναι η σωστή απάντηση (σε όλες τις προτεινόμενες εκδοχές). Η αρχική έκφραση είναι 'office', Γαλλική λέξη τονιζόμενη στη λήγουσα (οφίς, όχι όφις), και είναι το δωματιάκι δίπλα στην κουζίνα που είχαν τα παλιά σπίτια σαν βοηθητικό χώρο-αποθήκη
12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search