χρυσοτυπία

English translation: gold leaf printing

14:47 Nov 30, 2007
Greek to English translations [PRO]
Printing & Publishing
Greek term or phrase: χρυσοτυπία
πιο συγκεκριμένα, στις προσιαγραφές ενός νέου εντύπου αναφέρεται: "έχει UV χρυσοτυπία"

Ευχαριστώ
skazakis
English translation:gold leaf printing
Explanation:
το UV, όμως, πρέπει να χωρίζεται κάπως από τη χρυσοτυπία, όχι; (είναι είδος βερνικιού)
Selected response from:

Angeliki Papadopoulou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4gold leaf printing
Angeliki Papadopoulou
4 +3gold print
Nektaria Notaridou


Discussion entries: 5





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
gold leaf printing


Explanation:
το UV, όμως, πρέπει να χωρίζεται κάπως από τη χρυσοτυπία, όχι; (είναι είδος βερνικιού)


    Reference: http://www.universalmarking.com/
Angeliki Papadopoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  d_vachliot (X)
8 mins

agree  Nick Lingris: Αφού πρόκειται για έντυπο, θα επιμείνω στο gold blocking. Τώρα, αν είναι και UV-proof, ένας θεός ξέρει.
19 mins
  -> Δεν είχα δει την προηγούμενη απάντησή σου! Με το παρντόν εξάδελφε, τώρα κατάλαβα πού πάει εκείνο το "επιμείνω"!

neutral  Costas Zannis: Το "UV" μέθοδος στεγνώματος του μελανιού με λάμπες UV δεν είναι απαραίτητα βερνίκι. Το "leaf" μέθοδος θερμ0τυπίας με πίεση, δεν έχει εφαρμογή εδώ.
32 mins

agree  Assimina Vavoula
53 mins

agree  Evi Prokopi (X)
2 days 6 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
gold print


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&q=UV "gold print&btnG=Sea...
www.stonerrock.com/store/info.asp?item_num=ATH-4333
Ultra thick black paper cardboard box with gold print with spot UV varnish. 16 page booklet in full color and gold print. Gold print on black



Nektaria Notaridou
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Καθόλου δεν αποκλείεται να εννοεί αυτό. (Καλή τύχη στον Σάκη, που πρέπει να μαντέψει.)
17 mins

agree  Costas Zannis: Ναι, αλλά "UV cured", στεγνωμένο δηλαδή το μελάνι με λάμπες UV.
24 mins

agree  Evi Prokopi (X)
2 days 5 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search