σημειωτής

English translation: tallyman

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:σημειωτής
English translation:tallyman
Entered by: Maria Tetradi

09:16 Jul 15, 2012
Greek to English translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime
Greek term or phrase: σημειωτής
Είναι το πρόσωπο που εργοδοτείται ή θα εργοδοτηθεί σε οποιοδήποτε λιμάνι για να καταγράφει τα εμπορεύματα που φορτώνονται σε πλοίο ή εκφορτώνονται από πλοίο. Αλλά πως το λέμε στα αγγλικά??
Maria Tetradi
Greece
tallyman
Explanation:
ISS Cargo - Glossary of Shipping Terms
www.iss-shipping.com/cargo/cargo_library_glossaryt.asp
Tallyman A person who records the number of cargo items together with the condition thereof at the time it is loaded into or discharged from a vessel.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day11 hrs (2012-07-16 20:40:03 GMT)
--------------------------------------------------

iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do;jsessionid
EL. μετρητής φορτίου. σημειωτής φορτίου. EN. tally man. tally clerk

--------------------------------------------------
Note added at 1 day11 hrs (2012-07-16 20:54:17 GMT)
--------------------------------------------------

Τα εμπορεύματα που φορτώνονται στα πλοία σημειώνονται, (ο χρόνος φόρτωσης ανά συσκευασία) από τους λεγόμενους σημειωτές, (tallymen), όπου ο υποπλοίαρχος του πλοίου που είναι και ο αρμόδιος της εποπτείας της φόρτωσης και της ταυτόχρονης στοιβασίας εκδίδει γι΄ αυτά επιμέρους αποδείξεις παραλαβής, (mate's receipt), με βάση των οποίων και εκδίδεται στο τέλος η φορτωτική, (Bill of Lading), με την οποία και βεβαιώνεται η παραλαβή φόρτωση όλου του φορτίου προκειμένου με ευθύνη πλέον του μεταφορέα (πλοίου) παραδοθεί αυτό σε συγκεκριμένο παραλήπτη του λιμένα προρισμού.
el.wikipedia.org/wiki/Φόρτωση_πλοίου
Selected response from:

Dylan Edwards
United Kingdom
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tallyman
Dylan Edwards
3cargo recorder
Kyriacos Georghiou


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cargo recorder


Explanation:
one suggestion

Kyriacos Georghiou
Cyprus
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tallyman


Explanation:
ISS Cargo - Glossary of Shipping Terms
www.iss-shipping.com/cargo/cargo_library_glossaryt.asp
Tallyman A person who records the number of cargo items together with the condition thereof at the time it is loaded into or discharged from a vessel.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day11 hrs (2012-07-16 20:40:03 GMT)
--------------------------------------------------

iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do;jsessionid
EL. μετρητής φορτίου. σημειωτής φορτίου. EN. tally man. tally clerk

--------------------------------------------------
Note added at 1 day11 hrs (2012-07-16 20:54:17 GMT)
--------------------------------------------------

Τα εμπορεύματα που φορτώνονται στα πλοία σημειώνονται, (ο χρόνος φόρτωσης ανά συσκευασία) από τους λεγόμενους σημειωτές, (tallymen), όπου ο υποπλοίαρχος του πλοίου που είναι και ο αρμόδιος της εποπτείας της φόρτωσης και της ταυτόχρονης στοιβασίας εκδίδει γι΄ αυτά επιμέρους αποδείξεις παραλαβής, (mate's receipt), με βάση των οποίων και εκδίδεται στο τέλος η φορτωτική, (Bill of Lading), με την οποία και βεβαιώνεται η παραλαβή φόρτωση όλου του φορτίου προκειμένου με ευθύνη πλέον του μεταφορέα (πλοίου) παραδοθεί αυτό σε συγκεκριμένο παραλήπτη του λιμένα προρισμού.
el.wikipedia.org/wiki/Φόρτωση_πλοίου


Dylan Edwards
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transphy: You hit the nail on the head, Dylan. Well done, again.
1 day 12 hrs
  -> Thank you

agree  bol.b.
3 days 1 hr
  -> Thank you




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search