επανάληψη

English translation: repetition

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:επανάληψη
English translation:repetition
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

08:29 Sep 13, 2007
Greek to English translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / JOURNALISM
Greek term or phrase: επανάληψη
Γενικότερα, για την ανάλυση περιεχομένου θα μπορούσαμε να πούμε ότι αποτελεί μια διαδικασία κατηγοριοποίησης, η οποία επιτρέπει την μετατροπή του περιεχομένου των ΜΜΕ – σε οποιαδήποτε μορφή βρίσκεται αυτό – και σε ποσοτικά δεδομένα. Με την ποσοτικοποίηση των δεδομένων καθίσταται δυνατή η ***επανάληψη*** και ο έλεγχος της διαδικασίας κατηγοριοποίησης. Θα λέγαμε ότι κατά ουσία πρόκειται για μια μέθοδο, η οποία οδηγεί στην συστηματική κωδικοποίηση του περιεχομένου των ΜΜΕ, καθώς και στην μετέπειτα στατιστική επεξεργασία των δεδομένων, που προκύπτουν. Μέσω της στατιστικής επεξεργασίας των στοιχείων ανακαλύπτονται στατιστικές συσχετίσεις, βάσει των οποίων ελέγχονται οι θεωρητικές βάσεις της έρευνας ή αναδύονται νέες επεξηγήσεις.

Σκέφτηκα το "pattern repeat". Είναι πιθανό ή είμαι λάθος;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλημέρα.
Assimina Vavoula
Greece
(would enable) the repetition
Explanation:
Mία πρόταση. Αν σκεφτώ κάτι άλλο, θα επανέλθω.
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Μερσί, αγαπητή μας Νάντια. Καλό σου απόγευμα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4(would enable) the repetition
Nadia-Anastasia Fahmi
4to rerun the process
Maria Karra


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
(would enable) the repetition


Explanation:
Mία πρόταση. Αν σκεφτώ κάτι άλλο, θα επανέλθω.

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Μερσί, αγαπητή μας Νάντια. Καλό σου απόγευμα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo
1 hr
  -> :-))

agree  skazakis
1 hr
  -> :-))

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
3 hrs
  -> :-))

agree  Evi Prokopi (X)
14 hrs
  -> :-))

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
επανάληψη της διαδικασίας
to rerun the process


Explanation:
καθίσταται δυνατή η επανάληψη και ο έλεγχος της διαδικασίας κατηγοριοποίησης.

... it is/becomes possible to rerun and check the classification process

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ρήματα αντί για ουσιαστικά χωρίς να αλλάξει το νόημα. Λέμε to run a process, κυρίως αν πρόκειται για automated process (για τέτοιου είδους διαδικασία μιλάει το κείμενο, απ' όσο καταλαβαίνω).


Maria Karra
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search