εγκιβωτισμένο «Εγώ»

English translation: encapsulated self

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:εγκιβωτισμένο «Εγώ»
English translation:encapsulated self
Entered by: Theodoros Karyotis

17:47 Dec 2, 2012
Greek to English translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / social psychology
Greek term or phrase: εγκιβωτισμένο «Εγώ»
" Η ιστορικότητα του ατόμου: το εγκιβωτισμένο «Εγώ»... Με άλλα λόγια, υπάρχει μία αυτοβίωση του «εαυτού», του «Εγώ» ως κάτι αποκομμένου από το «έξω», από το αντικείμενο, δηλαδή, της σκέψης του... "

επισης συναντιεται στις μορφες " ο εγκιβωτισμός του «Εγώ» "
και στο πλυθηντικο " ενα σύνολο απο εγκιβωτισμένα «Εγώ» "

παρακαλω προτεινετε μια αποδοση και για τις δυο τελευταιες μορφες.

σημειωση: Το "εγώ" δεν αναφερεται εδω στην ψυχαναλυτικη εννοια ( αγγλικα ego ) αλλα στην εννοια του "εαυτος", "υποκειμενικοτητα" .
Theodoros Karyotis
Greece
encapsulated self
Explanation:
http://kth.diva-portal.org/smash/record.jsf?pid=diva2:501989
Selected response from:

Haralabos Papatheodorou
Greece
Grading comment
Ευχαριστω ολους οσους απάντησαν, το "encased" επισης ειναι δόκιμο (και ηταν αυτο που ειχα κατα νου μου πριν κανω την ερώτηση), αλλα βρισκω περισσότερες χρήσεις του "encapsulated" σε σχετικη βιβλιογραφια.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4encased self
Ivi Rocou
2encapsulated self
Haralabos Papatheodorou
1Embedded self
Sofia Polykreti


Discussion entries: 3





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
encapsulated self


Explanation:
http://kth.diva-portal.org/smash/record.jsf?pid=diva2:501989


    Reference: http://www.integrativetherapy.com/en/articles.php?id=43
Haralabos Papatheodorou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ευχαριστω ολους οσους απάντησαν, το "encased" επισης ειναι δόκιμο (και ηταν αυτο που ειχα κατα νου μου πριν κανω την ερώτηση), αλλα βρισκω περισσότερες χρήσεις του "encapsulated" σε σχετικη βιβλιογραφια.

53 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Embedded self


Explanation:
Μήπως τα εξής;

Embedded self (εγκιβωτισμένο Εγώ)
Many embedded selves (ένα σύνολο από εγκιβωτισμένα Εγώ)
(one's) own experience of self (αυτοβίωση του εαυτού)

Πρόκειται για κάποια ψυχολογική ασθένεια;

Sofia Polykreti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Χαχα, οχι δεν προκειται για ασθενεια, μαλλον το αντιθετο: Το μοντερνο υποκειμενο ανεπτυξε μια αισθηση του "εσωτερικου" εαυτου απεναντι στην "εξωτερικη" κοινωνια. Συμφωνα με το συγγραφεα ολοι οι συγχρονοι ανθρωποι ειμαστε εγκιβωτισμένα «Εγώ».


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
encased self


Explanation:
και:
encasement of the self.

Ελπίζω να βοηθήσουν τα links:

A breaking-away from the old, encased self into a new one forged through the link with another is what falling in love is all about.

http://wwnorton.tumblr.com/post/3235814237/a-breaking-away-f...


Such proliferation of intricate spaces can be traced back to eighteenth-century court society, but the ideology of the house as a solitary retreat—as the structural encasement of the self described by Walter Benjamin—comes fully into its own within nineteenth-century bourgeois society.

http://www.mcgill.ca/architecture-theory/curriculum/masters/...


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2012-12-02 19:49:29 GMT)
--------------------------------------------------

Το "εγκιβωτίζω" είναι απόδοση του γερμανικού "Einschachtelung" (Μείζον Ελληνικό Λεξικό του Τεγόπουλου).

"Einschachtelung" = encase


Ivi Rocou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search