«ôñáâÞãìáôá»

French translation: la peau qui tire

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:«τραβήγματα»
French translation:la peau qui tire
Entered by: Assimina Vavoula

14:44 Apr 19, 2005
Greek to French translations [Non-PRO]
Cosmetics, Beauty
Greek term or phrase: «ôñáâÞãìáôá»
Η απαλή κρεμώδης υφή της έχει δημιουργηθεί για να προκαλεί απόλυτη άνεση στην ευαίσθητη επιδερμίδα που την απορροφά γρήγορα, αφομοιώνοντας τα ευεργετικά και πολύτιμα δραστικά συστατικά που περιέχει, όπως Vit. A΄, Ε΄, Aloe Vera, ελαστίνη, D-panthenol. Η σύγχρονη αυτή κοσμετολογική φροντίδα προσώπου επαναφέρει την ενυδάτωση της επιδερμίδας σε ιδανικό επίπεδο, ενώ συγχρόνως σέβεται και προστατεύει ακόμα και τις πιο ευαίσθητες επιδερμίδες. Η Hydra-Perfection δημιουργεί ένα προστατευτικό – ρυθμιστικό στρώμα πάνω στην ευαίσθητη επιδερμίδα, το οποίο την προστατεύει αποτελεσματικά από τις εξωτερικές επιδράσεις κατά την διάρκεια της ημέρας. Τα συστατικά της είναι αυστηρώς επιλεγμένα ώστε να προσφέρουν έντονη ενυδάτωση στις ευαίσθητες επιδερμίδες, ενώ συγχρόνως τις ηρεμούν, καταπραΰνοντας ερεθισμούς και «τραβήγματα» από τα οποία υποφέρουν τα ευαίσθητα δέρματα. Περιέχει απαλυντικά συστατικά τα οποία μειώνουν την ευαισθησία της επιδερμίδας, επαναφέρουν την ελαστικότητα και απαλότητα στο δέρμα. Τα βιο-ενεργά συστατικά που περιέχει συγκρατούν το νερό στις ανώτερες στοιβάδες της επιδερμίδας, βελτιώνοντας την ποιότητα του υδρολιπιδικού φιλμ στην επιφάνεια και επαναφέρει την ευαίσθητη επιδερμίδα στην φυσιολογική της κατάσταση. Έτσι μέρα μα την ημέρα το αμυντικό σύστημα των ευαίσθητων επιδερμίδων βελτιώνεται και γίνονται πιο ανθεκτικές στις εξωτερικές επιδράσεις. Για ακόμα πιο άμεσα αποτελέσματα συνιστάται η χρήση του Sérum Oxygénation πριν την κρέμα.
Assimina Vavoula
Greece
la peau qui tire
Explanation:
-
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4la peau qui tire
Emmanouil Tyrakis
4 -1tirage de la peau sensitive
Valentini Mellas


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
«ôñáâÞãìáôá»
la peau qui tire


Explanation:
-

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christine Cooreman: la peau qui tire, είναι η καλύτερη έκφραση στα γαλλικά για το πρόβλημα της αφυδάτωσης του δέρματος που δίνει αφήνει αυτήν την αίσθηση!
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  Daphne Theodoraki: Σαφώς. Παράδειγμα: www.topsante.fr/topsante/printable/dossier_ p.htm?rub=vis&theme=beaute&id=193&titre=dossiers
4 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Lamprini Kosma
14 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Helen Chrysanthopoulou
5 days

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
«ôñáâÞãìáôá»
tirage de la peau sensitive


Explanation:
... Essoufflement grave, respiration rapide ou superficielle, difficulté à respirer et(ou) tirage de la peau entre les côtes ou à la base du cou ...
www.cheo.on.ca/francais/2011j.html

... acoustiques personnalisés. Laser: La nouvelle technologie laser permet d’effectuer commodément le tirage de la peau. Dans la ... http://tinyurl.com/7qmpg


Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Christine Cooreman: Ο όρος tirage έχει να κάνει με τα "τραβήγματα" του lifting!
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search