Συμβουλίου Κοινωφελών Περιουσιών

French translation: Conseil du patrimoine d'utilité publique

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Συμβουλίου Κοινωφελών Περιουσιών
French translation:Conseil du patrimoine d'utilité publique
Entered by: Savvas SEIMANIDIS

16:49 Jun 1, 2015
Greek to French translations [PRO]
Law (general)
Greek term or phrase: Συμβουλίου Κοινωφελών Περιουσιών
Η παραπάνω υποχρέωση σύναψης οριστικής συμβολαιογραφικής μίσθωσης με το περιεχόμενο του προσαρτώμενου στο παρόν ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ τελεί
υπό την αναβλητική αίρεση της έγκρισης, αν τούτο απαιτείται από διάταξη νόμου, της απ’ ευθείας εκμίσθωσης του παραπάνω οικοπέδου με τους όρους του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ, με απόφαση της Γενικής Γραμματείας της αρμόδιας Αποκεντρωμένης Διοίκησης (Αττικής ή Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου), κατόπιν σύμφωνης γνωμοδότησης του αρμοδίου Περιφερειακού Συμβουλίου Εθνικών Κληροδοτημάτων ή του Συμβουλίου Κοινωφελών Περιουσιών της αρμόδιας Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή της Διεύθυνσης Κοινωφελών Περιουσιών του Υπουργείου Οικονομικών, ή με απόφαση ή γνωμοδότηση ή έγκριση ή αδειοδότηση, οποιασδήποτε άλλης αρμόδιας αρχής.
Assimina Vavoula
Greece
Conseil du patrimoine d'utilité publique
Explanation:
- Ο όρος "biens publics" προσδιορίζει τα περιουσιακά στοιχεία τα οποία ευρίσκονται υπό την ιδιοκτησία του Δημοσίου.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2015-06-06 12:15:59 GMT)
--------------------------------------------------

- Όμως, ένα περιουσιακό στοιχείο το οποίο τελεί υπό καθεστώς δημοσίας ιδιοκτησίας δεν έχει απαραιτήτως κοινωφελή χαρακτήρα. Π.χ., τα ξενοδοχεία της αλυσίδας ΑΣΤΗΡ, ανήκαν, έως την δεκαετία του 1980-1990, στο δημόσιο αλλά δεν ήσαν κοινωφελή. Αντιθέτως, τα κρατικά νοσοκομεία αποτελούν ταυτοχρόνως στοιχεία της δημοσίας περιουσίας και έχουν και κοινωφελή χαρακτήρα διότι προσφέρουν μείζονος αξίας υπηρεσίες σε όλους τους πολίτες. Σε τούτη την περίπτωση ομιλούμε περί "établissements d'utilité publique".
- Για την μετάφραση του όρου ''περιουσιών'', χρησιμοποιείται ο όρος "patrimoine" στον ενικό, καθότι περιλαμβάνει το συνολο των περιουσιακών στοιχείων.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2015-06-06 12:19:27 GMT)
--------------------------------------------------


1. ''...όσον αφορά το FE ή σε διακριτική μεταχείριση του FE, σε σύγκριση με τους κοινωφελείς φορείς που διέπονται από την εθνική νομοθεσία. ''

''... à des restrictions réglementaires disproportionnées pour la FE ou à un traitement discriminatoire de la FE par rapport aux entités d’utilité publique régies par le droit national. ''

- http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:20...
- http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:20...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2015-06-06 12:24:19 GMT)
--------------------------------------------------

2.''... και λόγω μειώσεως της αξίας των περιουσιακών στοιχείων της ενάγουσας συνολικού ποσού ύψους 131 879 601 ευρώ...''

''...et de la baisse de valeur de son patrimoine pour un montant total de 131 879 601 euros avec ...''

- http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...
- http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2015-06-06 12:28:17 GMT)
--------------------------------------------------

3. 'des mesures destinées à faciliter l'accès aux réseaux et aux services d'utilité publique, et le renforcement de la densité du réseau de services d'assistance s'adressant aux petites entreprises» (5 ).''

'για τη διευκόλυνση της πρόσβασης σε δίκτυα και υπηρεσίες κοινής ωφελείας και της καθιέρωσης πυκνότερου δικτύου υπηρεσιών υποστήριξης των μικρών επιχειρήσεων» (5) ''

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...

Selected response from:

Savvas SEIMANIDIS
France
Grading comment
Ευχαριστώ....
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Conseil d'Administration des Biens Publics
Maya M Fourioti
4Conseil du patrimoine d'utilité publique
Savvas SEIMANIDIS


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Conseil d'Administration des Biens Publics


Explanation:
ou Conseil d'Administration des Biens à Intérêt Public

Maya M Fourioti
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Conseil du patrimoine d'utilité publique


Explanation:
- Ο όρος "biens publics" προσδιορίζει τα περιουσιακά στοιχεία τα οποία ευρίσκονται υπό την ιδιοκτησία του Δημοσίου.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2015-06-06 12:15:59 GMT)
--------------------------------------------------

- Όμως, ένα περιουσιακό στοιχείο το οποίο τελεί υπό καθεστώς δημοσίας ιδιοκτησίας δεν έχει απαραιτήτως κοινωφελή χαρακτήρα. Π.χ., τα ξενοδοχεία της αλυσίδας ΑΣΤΗΡ, ανήκαν, έως την δεκαετία του 1980-1990, στο δημόσιο αλλά δεν ήσαν κοινωφελή. Αντιθέτως, τα κρατικά νοσοκομεία αποτελούν ταυτοχρόνως στοιχεία της δημοσίας περιουσίας και έχουν και κοινωφελή χαρακτήρα διότι προσφέρουν μείζονος αξίας υπηρεσίες σε όλους τους πολίτες. Σε τούτη την περίπτωση ομιλούμε περί "établissements d'utilité publique".
- Για την μετάφραση του όρου ''περιουσιών'', χρησιμοποιείται ο όρος "patrimoine" στον ενικό, καθότι περιλαμβάνει το συνολο των περιουσιακών στοιχείων.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2015-06-06 12:19:27 GMT)
--------------------------------------------------


1. ''...όσον αφορά το FE ή σε διακριτική μεταχείριση του FE, σε σύγκριση με τους κοινωφελείς φορείς που διέπονται από την εθνική νομοθεσία. ''

''... à des restrictions réglementaires disproportionnées pour la FE ou à un traitement discriminatoire de la FE par rapport aux entités d’utilité publique régies par le droit national. ''

- http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:20...
- http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:20...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2015-06-06 12:24:19 GMT)
--------------------------------------------------

2.''... και λόγω μειώσεως της αξίας των περιουσιακών στοιχείων της ενάγουσας συνολικού ποσού ύψους 131 879 601 ευρώ...''

''...et de la baisse de valeur de son patrimoine pour un montant total de 131 879 601 euros avec ...''

- http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...
- http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2015-06-06 12:28:17 GMT)
--------------------------------------------------

3. 'des mesures destinées à faciliter l'accès aux réseaux et aux services d'utilité publique, et le renforcement de la densité du réseau de services d'assistance s'adressant aux petites entreprises» (5 ).''

'για τη διευκόλυνση της πρόσβασης σε δίκτυα και υπηρεσίες κοινής ωφελείας και της καθιέρωσης πυκνότερου δικτύου υπηρεσιών υποστήριξης των μικρών επιχειρήσεων» (5) ''

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...



Savvas SEIMANIDIS
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 23
Grading comment
Ευχαριστώ....




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search