KudoZ home » Greek » Linguistics

νάτος/να \'τος/να τος

Greek translation: να 'τος / να τος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:νάτος/να 'τος/να τος
Greek translation:να 'τος / να τος
Entered by: Valentini Mellas

02:57 Mar 8, 2004
Greek to Greek translations [Non-PRO]
Art/Literary - Linguistics
Greek term or phrase: νάτος/να \'τος/να τος
πώς γράφεται σωστά; μία λέξη, δύο λέξεις, με απόστροφο ή χωρίς; τι ακριβώς είναι αυτό το "τος";
mae
Να 'τος
Explanation:
Να 'τος = Να αυτός (έκθλιψη "αυ") Το σχήμα έχει εκπέσει σε χρήση χωρίς την απόστροφο ... το βρίσκεις πότε με - πότε χωρίς.

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2004-03-08 03:26:19 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Γράψε ένα λάθος το φαινόμενο λέγεται αφαίρεση - πάντα τα μπερδεύω αυτά τα δύο!- (Τριανταφυλλόπουλος σελ. 35 παρ. 42)

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2004-03-08 03:32:29 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Και όποιος δεν κοιμάται κάνει τέτοια Τριανταφυλλόπουλος = Τριανταφυλλίδης (υπόσχομαι να πάω για ύπνο :) )
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Να 'τος
Valentini Mellas
5 +2νάτοςMaria Nicholas


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
νάτος


Explanation:
Νάτος, νάτος, ο πρωθυπουργός

Maria Nicholas
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
7 hrs

agree  Nikoleta Dimitriou
4531 days

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
νάτος/να 'τος/να τος
Να 'τος


Explanation:
Να 'τος = Να αυτός (έκθλιψη "αυ") Το σχήμα έχει εκπέσει σε χρήση χωρίς την απόστροφο ... το βρίσκεις πότε με - πότε χωρίς.

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2004-03-08 03:26:19 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Γράψε ένα λάθος το φαινόμενο λέγεται αφαίρεση - πάντα τα μπερδεύω αυτά τα δύο!- (Τριανταφυλλόπουλος σελ. 35 παρ. 42)

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2004-03-08 03:32:29 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Και όποιος δεν κοιμάται κάνει τέτοια Τριανταφυλλόπουλος = Τριανταφυλλίδης (υπόσχομαι να πάω για ύπνο :) )

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
7 hrs

agree  Betty Revelioti
1 day11 hrs