KudoZ home » Greek to English » Art/Literary

Καλές γιορτές!

English translation: Happy holidays, Season's greetings


00:38 Oct 9, 2001
Greek to English translations [Non-PRO]
Art/Literary
Greek term or phrase: Καλές γιορτές!
Θέλω να πω Καλές Γιορτές για όλες τις γιορτές της περιόδου των Χριστουγέννων με όσο λιγότερες λέξεις γίνεται, δηλαδή να αποφύγω το Merry Christmas and a Happy New Year.
Ευχαριστώ
Αλεξάνδρα
Alexandra Fakalou
Greece
English translation:Happy holidays, Season's greetings
Explanation:
Συνηθίζεται το Season's Greetings σαν ουδέτερος τρόπος ευχής. Αναγράφεται συχνά σε κάρτες στις γιορτές. Το ίδιο και το Happy Holidays.
Selected response from:

Paraskevi Brunson
United States
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ. Μόλις είδα το: Season's Greetings... χτύπησαν τα καμπανάκια υπενθύμισης!!! Είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα. Και πάλι ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Happy holidays, Season's greetingsParaskevi Brunson
5Happy festive seasonxxxDanielle C


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Happy festive season


Explanation:
or Happy holiday season.

xxxDanielle C
PRO pts in pair: 4

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Happy holidays, Season's greetings


Explanation:
Συνηθίζεται το Season's Greetings σαν ουδέτερος τρόπος ευχής. Αναγράφεται συχνά σε κάρτες στις γιορτές. Το ίδιο και το Happy Holidays.

Paraskevi Brunson
United States
Native speaker of: Native in GreekGreek
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ. Μόλις είδα το: Season's Greetings... χτύπησαν τα καμπανάκια υπενθύμισης!!! Είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα. Και πάλι ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti
1 hr