KudoZ home » Greek to English » Construction / Civil Engineering

κατέβασμα του γερανού

English translation: dismantling of the crane


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:κατέβασμα του γερανού
English translation:dismantling of the crane
Entered by: Assimina Vavoula

12:55 Oct 25, 2006
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Construction / Civil Engineering
Greek term or phrase: κατέβασμα του γερανού
Στις 17.05.2004, ο εργολάβος απέστειλε νέα επιστολή (ΣΧΕΤ…) με την οποία μας ανακοίνωνε ότι (επιτέλους) ολοκληρώθηκαν οι μελέτες για τις ηλεκτρολογικές εργασίες και ότι απελευθερώνει ένα σημαντικό ποσό (χωρίς να προσδιορίζει ποιο ακριβώς) από το έργο της έκτης σύμβασης που αφορούσε στην επισκευή ή ***κατέβασμα του γερανού*** νο. 27. Επιπλέον ζητά για πρώτη φορά ένα επιπλέον ποσό της τάξεως των 100.000€ για μια σειρά από εργασίες, οι οποίες προφανώς θεωρεί εξωσυμβατικές, καίτοι κάθε άλλο παρά τέτοιες είναι, αγνοώντας ότι οι συγκεκριμένες συμβάσεις ήταν «με το κλειδί στο χέρι» και περιείχαν τον όρο περί σταθερότητας των τιμών. Φυσικά η εταιρεία μας ουδέποτε έκανε δεκτό το συγκεκριμένο αίτημα του εργολάβου.
Assimina Vavoula
Greece
dismantling of the crane
Explanation:
Verification that no employees, other than those engaged in the erection, climbing or dismantling of the crane, are to be permitted in the area below the ...
www.dir.state.ca.us/DOSHPol/forms/C-41-b.htm - 5k

Στο εργοτάξιο του Αεροδρομίου στα Σπάτα, αυτό χρησιμοποιούσαμε για να μιλήσουμε ουσιαστικά για την αποσυναρμολόγηση του γερανού.
Selected response from:

flipendo
Grading comment
Θένκς...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dismantling of the craneflipendo
3lowering of the crane
Mihailolja


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lowering of the crane


Explanation:
Hope that helps ;-)

Mihailolja
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in UkrainianUkrainian

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dismantling of the crane


Explanation:
Verification that no employees, other than those engaged in the erection, climbing or dismantling of the crane, are to be permitted in the area below the ...
www.dir.state.ca.us/DOSHPol/forms/C-41-b.htm - 5k

Στο εργοτάξιο του Αεροδρομίου στα Σπάτα, αυτό χρησιμοποιούσαμε για να μιλήσουμε ουσιαστικά για την αποσυναρμολόγηση του γερανού.

flipendo
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20
Grading comment
Θένκς...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Aν εννοεί «μόνιμο κατέβασμα», είναι σίγουρα αυτό που λες, Ελευθερία.
21 mins
  -> Thanks

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
53 mins
  -> Thanks