International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » Greek to English » Construction / Civil Engineering

μετακυλύοντας το κόστος σε έτερα έργα

English translation: rolling over the cost to other projects


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:μετακυλύοντας το κόστος σε έτερα έργα
English translation:rolling over the cost to other projects
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

16:34 Oct 26, 2006
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Construction / Civil Engineering
Greek term or phrase: μετακυλύοντας το κόστος σε έτερα έργα
Αναφορικά με το έργο στην προβλήτα 1, ο Εργολάβος ανέθεσε την μελέτη για τις συγκεκριμένες εργασίες στην εταιρεία «ΤΡΙΤΟΝ Σύμβουλοι Μηχανικοί». Οι εργασίες έλαβαν χώρα σύμφωνα με την συγκεκριμένη μελέτη (ΣΧΕΤ…), η οποία υποβλήθηκε στην εταιρεία μας τον Δεκέμβριο του 2003 και περιείχε διαφορετικά στοιχεία και μικρότερης εκτάσεως εργασίες σε σύγκριση με τις ανάγκες και απαιτήσεις των ναυπηγείων που περιέχονταν στην αρχική προμελέτη. Ο εργολάβος, κατόπιν αυτού προχώρησε αυθαίρετα και χωρίς επίσημη έγκριση από την εταιρεία μας, σε μείωση της εργολαβικής του αμοιβής ***μετακυλύοντας το κόστος σε έτερα έργα ***και προχώρησε ουσιαστικά σε μικρής εκτάσεως «μπαλώματα» στην συγκεκριμένη προβλήτα.
Assimina Vavoula
Greece
rolling over the cost to other projects
Explanation:
...
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Thanks Nadia. Καλό Σαββατοκύριακο...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2rolling over the cost to other projects
Nadia-Anastasia Fahmi
5 +1cost reallocation to other projects
Nektaria Notaridou


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
cost reallocation to other projects


Explanation:
http://www.google.gr/search?hl=el&q="cost reallocation&btnG=...

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2006-10-26 17:26:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.lehigh.edu/~inors/Cost Reallocation Policy (11-28...
A cost reallocation (cost transfer) is any after-the-fact adjustment or transfer of an expenditure to or from an externally funded grant or contract.

Nektaria Notaridou
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: Νεκταρία μου, αυτό είναι "ανακατανομή, εκ νέου επιμερισμός, αναδιανομή" όχι μετακύλιση :-)
32 mins

agree  flipendo: Κόλωσε, ψάρωσε, μάσησε, Νεκταρία! Ευχαριστώ πάντως
58 mins
  -> καλέ πού πήγε το shifting? πάνω που θα του έριχνα μια ψήφο...

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
rolling over the cost to other projects


Explanation:
...

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Thanks Nadia. Καλό Σαββατοκύριακο...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo
27 mins
  -> Ευχαριστώ Ελευθερία, και συγνώμη :-(

neutral  Nektaria Notaridou: αυτό έχει πλάκα, γιατί η 'κρυμμένη' πρώτη μου απάντηση είναι ίδια με τη δική σου. Ωστόσο, το rollover είναι κατά κανόνα όρος που συνδέεται με χρονική μετακύλιση. Ενώ εδώ το πήρε το κόστος και του άλλαξε τα ... 'φώτα' και τη θέση.
27 mins
  -> Δεν συνδέεται απαραίτητα με το χρόνο η μετακύλιση του κόστους, Νεκταρία. Επειδή δεν μπορούσε να "τα πάρει" από τη μία εργασία, τα "φόρτωσε" σε άλλη. Αυτή την έννοια έχει εδώ η μετακύλιση. Bonsoir :-))

agree  Elena Rista
38 mins
  -> Ευχαριστώ, Έλενα. Καλημέρα και καλό Σ/Κ!