KudoZ home » Greek to English » Construction / Civil Engineering

Σ.Ο.Δ.Α.Υ.Ε

English translation: Integrated Occupational Health and Safety Management System


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Σ.Ο.Δ.Α.Υ.Ε
English translation:Integrated Occupational Health and Safety Management System
Entered by: Assimina Vavoula

08:00 Mar 28, 2007
Greek to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Occupational Safety & Health
Greek term or phrase: Σ.Ο.Δ.Α.Υ.Ε
Σε ποιον όρο αντιστοιχεί το παραπάνω ακρωνύμιο; Τα τελευταία τρία γράμματα αντιστοιχούν στο "Ασφάλειας & Υγιεινής στην Εργασία". Πρόκειται για ένα από τα στοιχεία του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας (ΣΔΑ). Μου αρκεί ο ελληνικός όρος.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
ppp_andrew
Occupational Health and Safety Management System a
Explanation:
Υπάρχουν πολλά λινκς σχετικά....

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2007-03-28 09:00:01 GMT)
--------------------------------------------------

Occupational Health and Safety Integrated Management System, όπως λέει και η Έλενα καθώς είχα ξεχάσει το Integrated.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-28 10:53:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Integrated Occupational Health and Safety Management System, είναι το σωστό... Εκ παραδρομής το Integrated μπήκε αλλού για αλλού...
Selected response from:

Assimina Vavoula
Greece
Grading comment
OK! Thanks a lot! However we should add "Comprehensive"!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3Occupational Health and Safety Management System aAssimina Vavoula
4System for the Comprehensive Administration of Safety and Hygene in the Workplace
Valentini Mellas


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Σ.Ο.Δ.Α.Υ.Ε = Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Ασφάλειας και Υγιεινής στην Εργασία
System for the Comprehensive Administration of Safety and Hygene in the Workplace


Explanation:
Δεν ξέρων αν ισχύει ο αγγλικός όρος που προτείνω αλλά στα ελληνικά πιστεύω ότι αυτό σημαίνει


Ανάπτυξη, εφαρμογή και πιστοποίηση Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης (Σ.Ο.Δ) στην καλλιέργεια της πατάτας των προμηθευτών της Ε.Α.Σ ΔΡΑΜΑΣ. ...
www.aned.gr/Programs/opaaxypoegkrisi.htm

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΡΟΦΙΜΩΝ 01.11 ...

26) Προωθούμε Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης (Σ.Ο.Δ.) για τα κυριότερα προϊόντα μας με την υλοποίηση 12 πιλοτικών προγραμμάτων με χρηματοδότηση του Γ΄ΚΠΣ ...
www.minagric.gr/Greek/data/Δράσεις Πολιτικές 621.doc

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 32

43 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
Occupational Health and Safety Management System a


Explanation:
Υπάρχουν πολλά λινκς σχετικά....

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2007-03-28 09:00:01 GMT)
--------------------------------------------------

Occupational Health and Safety Integrated Management System, όπως λέει και η Έλενα καθώς είχα ξεχάσει το Integrated.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-28 10:53:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Integrated Occupational Health and Safety Management System, είναι το σωστό... Εκ παραδρομής το Integrated μπήκε αλλού για αλλού...

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 26
Grading comment
OK! Thanks a lot! However we should add "Comprehensive"!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos: Yes. Πρότυπο ΟHSAS 18001 18002 και OHSMS , Ιntegrated, αν και δεν είναι δόκιμο το ακρ. και το "υγιεινής": http://tinyurl.com/2oswnn
9 mins
  -> Ευχαριστώ, Ελενάκι μου... Το συμπλήρωσα, όπως βλέπεις... Καλό μεσημέρι...

agree  Vicky Papaprodromou
49 mins
  -> Νά'σαι καλά Βίκυ... Ευχαριστώ...

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Integrated Occupational Health and Safety Management System. Διόρθωσέ στο γλωσσάρι.
1 hr
  -> Thanks... You are right... Of course...// Δεν το διόρθωσα;;;;;