KudoZ home » Greek to English » Construction / Civil Engineering

εκτρεπόμενο

English translation: pivoted / flexible


15:28 Mar 11, 2008
Greek to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Greek term or phrase: εκτρεπόμενο
"...εκτρεπόμενο άκρο πύλης."

Δεν έχω ιδέα ούτε σε τι πύλη αναφέρεται, ούτε τι εννοεί με εκτρεπόμενο.

Μόνο ότι πρέπει να εκτρεπόμενο και ελαφριάς κατασκευής.
xxxd_vachliot
English translation:pivoted / flexible
Explanation:
δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι
Selected response from:

Maria Karra
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2swinging
Dora P
3pivoted / flexible
Maria Karra


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pivoted / flexible


Explanation:
δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι

Maria Karra
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Ωραία ιδέα Μαρία. Ευχαριστώ!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
swinging


Explanation:
Όπως το ακούω, μου φαίνεται ότι εννοεί τις πύλες που ανοίγουν διάπλατα (σε αντίθεση με τις συρόμενες). Το επίθετο "εκτρεπόμενο" προφανώς θέλει να διαχωρίσει το είδος της κίνησης που επιτρέπεται να κάνει η πύλη για να ανοίξει ή να κλείσει. Δηλαδή εννοεί ένα μη πακτωμένο άκρο πύλης (που να μπορεί να περιστραφεί γύρω από τον άξονά του).

Επίσης, βάσει του λεξικού ΜΑΤΖΕΝΤΑ, φαίνεται το ταίριασμα του swing με την έννοια της εκτροπής:

swing [suIng]
ρ. αιωρούμαι, κινούμαι παλινδρομικά αιωρούμενος, ταλαντεύομαι, κρέμομαι αιωρούμενος, κινούμαι μεταξύ δύο σημείων με μέσα αιώρησης, κινούμαι κρεμαστός, "αιωρούμαι"

swinging [suInging]
επίθ. αιωρούμενος, ταλαντευόμενος# περίακτος, στρεπτός: swinging door παλινδρομική θύρα, αμφίδρομη θύρα # ΦΡ. swinging blow καλοζυγισμένο κτύπημα § swinging post άξονας περιστρεφόμενης πόρτας § swinging stride ρυθμικός βηματισμός

Έπειτα από μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο, βρήκα για τα δύο κύρια είδη πυλών, τις swing και τις sliding gates.


    Reference: http://www.gateopen.net/
    Reference: http://www.kaba.ch/Products-Solutions/Gate-industrial-door-s...
Dora P
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια:-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
3 hrs
  -> Ευχαριστώ Εύη :)

agree  Andras Mohay: Δες "συρόμενο-εκτρεπόμενο": http://www.romvosglass.gr/2.html
3 hrs
  -> Ευχαριστώ Andras :) Πολύ καλό το link