KudoZ home » Greek to English » Geology

τετραμερισμός

English translation: quartering


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:τετραμερισμός
English translation:quartering
Entered by: Tetta

22:39 Nov 24, 2008
Greek to English translations [PRO]
Science - Geology / soil laboratory analysis
Greek term or phrase: τετραμερισμός
(μεταξύ των απαιτούμενων συσκευών για εδαφική ανάλυση στο εργαστήριο) απαιτείται επίσης δειγματολήπτης ή συσκευή διαχωρισμού δειογμάτων προς τετραμερσμό αυτών.
Tetta
Greece
quartering
Explanation:
εφόσον πρόκειται για φυσική διαδικασία τεμαχισμού
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Καλημέρα, Σωκράτη και σ' ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4quartering
socratisv
4 +2Quaternarisation
Spiros Doikas
Summary of reference entries provided
τετραμερισμός
socratisv

  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Quaternarisation


Explanation:
Quaternarisation

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-11-24 22:47:37 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-11-24 22:50:16 GMT)
--------------------------------------------------

ή quaternization
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

http://medical.merriam-webster.com/medical/quaternize

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
14 mins

agree  Vasilisso
22 mins

neutral  socratisv: Αυτό αναφέρεται στον πολυμερισμό (χημική ένωση) ενώ εδώ κόβουμε το δείγμα στα 4. Δες και http://www.proz.com/kudoz/2017631
1 hr

neutral  Nick Lingris: Μα τι σχέση έχει το λήμμα του Webster για τις τεταρτοπαγείς ενώσεις με τον τετραμερισμό;
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
quartering


Explanation:
εφόσον πρόκειται για φυσική διαδικασία τεμαχισμού


    Reference: http://www.answers.com/quarter
socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
Καλημέρα, Σωκράτη και σ' ευχαριστώ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: http://en.wikipedia.org/wiki/Coning_and_quartering ή http://www.proz.com/kudoz/english_to_spanish/mechanics_mech_... κ.ά.
30 mins
  -> Καλώς το Night shift:-). Merci.

agree  Elena Petelos: Καλημέρα!
4 hrs
  -> Πού τη βλέπεις:-)))). Ευχαριστώ.

agree  Assimina Vavoula: Καλημέρα! Και πάλι...
6 hrs
  -> Τa!:-)

agree  marina2002
9 hrs
  -> Τa!:-)




Reference comments


29 mins
Reference: τετραμερισμός

Reference information:
Διαδικασία ομογενοποίησης του δείγματος.
http://tinyurl.com/6c82m9
Η διαδικασία του τετραμερισμού εκτελείται ως εξής: Το προς εξέταση δείγμα αδειάζεται προσεκτικά σε μια επίπεδη επιφάνεια ώστε να σχηματιστεί ένας κώνος. Στη συνέχεια με ένα φτυάρι ή μία σπάτουλα ανακατεύουμε το δείγμα παίρνοντας υλικό από τη βάση του κώνου και ρίχνοντάς το στην κορυφή του. Με το φτυάρι ή την σπάτουλα επιπεδώνουμε την κορυφή του κώνου καί χωρίζουμε το υλικό σε τέσσερα τεταρτημόρια. Απομακρύνουμε τα δύο κατά κορυφή τεταρτημόρια και κρατούμε το υλικό των δύο άλλων. Στη συνέχεια επαναλαμβάνουμε την παραπάνω διαδικασία άλλη μία φορά έτσι που το τελικό προς εξέταση δείγμα να είναι το ένα τέταρτο περίπου του αρχικού δείγματος.
http://www.teicrete.gr/chemistry/matlab/ask1.htm

Δες και αυτό :
http://www.proz.com/kudoz/2017631

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8