KudoZ home » Greek to English » Journalism

ατευθύνεται από την έναρξη και λήξη της ποδοσφαιρικής περιόδου

English translation: is determined by the beginning and end of the football season


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:κατευθύνεται από την έναρξη και λήξη της ποδοσφαιρικής περιόδου
English translation:is determined by the beginning and end of the football season
Entered by: Assimina Vavoula

18:06 Mar 21, 2007
Greek to English translations [Non-PRO]
Journalism
Greek term or phrase: ατευθύνεται από την έναρξη και λήξη της ποδοσφαιρικής περιόδου
Το τηλεοπτικό προϊόν χαρακτηρίζεται από seasonality και γι’ αυτό το λόγο, ανάλογα με την εποχή, γίνεται και η ανάλογη διαφημιστική καμπάνια εκ μέρους του συνδρομητικού καναλιού.

The seasonality του τηλεοπτικού προϊόντος κατευθύνεται από την έναρξη και λήξη της ποδοσφαιρικής περιόδου.

Τα σπορ και κυρίως το ποδόσφαιρο είναι ο main driver στην απόφαση επιλογής για συνδρομητική τηλεόραση από τους τηλεθεατές ενώ οι ταινίες και γενικά το premium content καθώς και οι interactive υπηρεσίες είναι οι παράγοντες για τους οποίους ο συνδρομητής εξακολουθεί να διατηρεί την συνδρομή του στο κανάλι FilmNet και γενικά στην ψηφιακή πλατφόρμα της Nova. Κατά συνέπεια η διαφημιστική καμπάνια της συνδρομητικής τηλεόρασης γίνεται ανάλογα με την εποχή και το στόχο που θέλει κάθε φορά να εξυπηρετήσει. Εάν ο στόχος είναι η αύξηση των συνδρομητών (νέες πωλήσεις ή επανασυνδέσεις) τότε η διαφημιστική καμπάνια τρέχει από τέλη Αυγούστου μέχρι αρχές Οκτωβρίου ή σε περιόδους που η αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών μεγαλώνει, δηλαδή Χριστούγεννα και Πάσχα. Εάν πάλι ο στόχος είναι η διατήρηση των υφιστάμενων συνδρομητών τότε η επικοινωνία γίνεται κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινών μηνών. Αναλυτικότερα, στην περίπτωση όπου ο στόχος είναι κυρίως η αύξηση των συνδρομητών τότε υπάρχει και ευρεία οριζόντια διαφημιστική κάλυψη (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες και περιοδικά). Σύμφωνα με εσωτερικά στοιχεία του καναλιού που εξετάζουμε, κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου υλοποιείται το 60 με 70% της διαφημιστικής επικοινωνίας. Την περίοδο Απριλίου – Ιουνίου, οι επικοινωνιακές στρατηγικές του marketing έχουν ως στόχο τη διατήρηση της συνδρομητικής βάσης. Σε αυτή την περίοδο, για περίπου είκοσι ημέρες τρέχει ένα πολύ δυνατό διαφημιστικό burst στην τηλεόραση και η υπόλοιπη συντήρηση αυτοπροβολής για το υπόλοιπο διάστημα γίνεται με καταχωρήσεις σε έντυπα, με ραδιοφωνικά σποτς και σποτς στους κινηματογράφους. Στους πιο κάτω στατιστικούς πίνακες παρουσιάζεται αναλυτικά η διαφημιστική καμπάνια της ελληνικής εταιρείας Multichoice για τα συνδρομητικά της μέσα δηλ. για το κανάλι FilmNet, το αθλητικό SuperSport αλλά και γενικότερα για την ψηφιακή πλατφόρμα Nova για το έτος 2006:

Παιδιά, καλησπέρα... ΑΠΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ γνώσεις μηδέν... Προβληματίζομαι λοιπόν....
Πάσα βοήθεια δεκτή και εκτιμητέα...
Assimina Vavoula
Greece
is determined by the beginning and end of the football season
Explanation:
Μια πιθανή διατύπωση.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ αγαπητέ Νίκο. Καλό Σ/Κ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4is determined by the beginning and end of the football season
Nick Lingris
5is dependent on the start and the end of the football seasonEvi Prokopi


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
κατευθύνεται από την έναρξη και λήξη της ποδοσφαιρικής περιόδου
is determined by the beginning and end of the football season


Explanation:
Μια πιθανή διατύπωση.

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 304
Grading comment
Ευχαριστώ αγαπητέ Νίκο. Καλό Σ/Κ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Ή is set... & soccer ανάλογα με τη χώρα.
2 mins

agree  Maria Karra
6 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
17 hrs

agree  Daphne b
4 days

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
is dependent on the start and the end of the football season


Explanation:
Σίγουρα 'start'.
Kαι το "κατευθύνεται" εδώ σημαίνει "εξαρτάται", επομένως δες και αυτή την εναλλακτική.


    Reference: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/front_page/4153306.stm
Evi Prokopi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40