KudoZ home » Greek to English » Journalism

Μαγκαζίνο (πρωινά)

English translation: (morning) Magazine Programme

Greek term or phrase:Μαγκαζίνο (πρωινά)
English translation:(morning) Magazine Programme
Entered by: Assimina Vavoula

14:23 Jul 28, 2007
Greek to English translations [PRO]
Greek term or phrase: Μαγκαζίνο (πρωινά)
Μέσο μερίδιο τηλεθέασης

Ελλ. καθημερινά σήριαλ
Αμερ. καθημερινά σήριαλ
Λοιπά ξένα καθημερινά
σήριαλ (Λατ. Αμερικής)
Ξένες σειρές αστυνομικές – περιπέτειας
Ελλ. εβδομ. δραματικές σειρές/σήριαλ
Ξένες εβδομ. δραματικές σειρές/σήριαλ
Ελλ. κωμικές σειρές
Ξένες κωμικές σειρές
Ελλ. κιν/φος
Ξένος κιν/φος
Μαγκαζίνο (πρωινά)
Μαγκαζίνο (μεσημεριανά)
Μαγκαζίνο (υπόλοιπο της ημέρας)
Ενημερωτικές εκπομπές
Reality games
Λοιπές εκπομπές ελαφράς ψυχαγωγίας
Αθλ. μεταδόσεις
Αθλ. εκπομπές
Assimina Vavoula
(morning) Magazine Programme
Selected response from:

Penny Papadopoulou
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι κοριτσάκι...
4 KudoZ points were awarded for this answer

Summary of answers provided
4 +5(morning) Magazine Programme
Penny Papadopoulou
4talk show
Maria Karra



15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
(morning) Magazine Programme


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/magazine+programme
Penny Papadopoulou
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι κοριτσάκι...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
3 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: library.digiguide.com/lib/category/Magazine%20Programme-18&search=&hPage=4&hPageSize=35
3 mins

agree  socratisv: και τα " πρωινάδικα" πώς θα τα λέγαμε? καλησπερα
27 mins
  -> daft morning magazine shows!

agree  Nick Lingris
57 mins
  -> Ευχαριστώ για άλλη μία φορά!

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ για άλλη μία φορά!

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
talk show

Το μαγκαζίνο είναι γενικά talk show. (Το "πρωινό" ή "μεσημεριανό" βάλτο σε παρένθεση όπως είναι και στο αρχικό κείμενο.)

Το βράδυ έχουμε συνήθως variety shows (με παιχνίδια, περισσότερο τραγούδι, κλπ.). Π.χ. ο "Όμορφος κόσμος" του Αραούτογλου είναι talk show, ενώ το "Πολύ την Κυριακή" (πάλι του Αρναούτογλου) είναι variety show.

Note added at 33 mins (2007-07-28 14:57:43 GMT)

Παρε κι ένα λινκ από ένα πολύ γνωστό talk show που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.

Επίσης να προσθέσω ότι αν και λέγονται talk shows δεν περιλαμβάνουν μόνο "talk".

To magazine δεν το έχω ακούσει ποτέ για τέτοια προγράμματα, ίσως χρησιμοποιείται στην Αγγλία κυρίως. Αν το κείμενό σου προορίζεται για Αγγλία, τότε καλύτερα βάλτο όπως το λέει η Penny.

Maria Karra
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 104