KudoZ home » Greek to English » Journalism

ΑΔΑ

English translation: independent administrative authorities


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Ανεξάρτητες Διοικητικές Αρχές
English translation:independent administrative authorities
Entered by: Assimina Vavoula

16:09 Mar 6, 2008
Greek to English translations [PRO]
Journalism
Greek term or phrase: ΑΔΑ
Αποτελεί πλέον κοινό τόπο, ότι η σημαντικότερη αλλαγή που επήλθε στο ραδιοτηλεοπτικό πεδίο ήταν εκείνη της αποκρατικοποίησης του χώρου. Η εξέλιξη αυτή εν πολλοίς έλαβε χώρα με έντονο τρόπο, όταν οι δήμαρχοι των τριών μεγάλων δήμων της χώρας ανακοινώνουν το 1986 ότι θα προβούν στη σύσταση ραδιοφωνικών σταθμών, σπάζοντας το μέχρι τότε κρατικό μονοπώλιο. Από το συγκεκριμένο χρονικό σημείο και μετά οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες και οι αλλαγές που έλαβαν χώρα συνεχείς και βαρυσήμαντες. Ο ελληνικός ραδιοτηλεοπτικός χώρος σημαδεύτηκε από την ραγδαία και άναρχη ως επί το πλείστον ιδιωτική πρωτοβουλία. Σε πολλές περιπτώσεις δεν θα ήταν υπερβολικό να πούμε, ότι ο νομοθέτης ήρθε με σχετική καθυστέρηση να επιβεβαιώσει και να αντιμετωπίσει καταστάσεις και προβλήματα. Η ίδρυση του ΕΣΡ παρά τις όποιες προσπάθειες για να ελέγξει το πεδίο, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ακολούθησε την μοίρα των περισσότερων ΑΔΑ, οι οποίες λειτούργησαν σαν κακέκτυπα των αντιστοίχων του εξωτερικού.
Assimina Vavoula
Greece
independent administration authorities
Explanation:
Ανεξάρτητες Διοικητικές Αρχές

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-03-06 16:19:11 GMT)
--------------------------------------------------

Διόρθωση: administration -> administrative
Selected response from:

sassa
Grading comment
Thanks a lot...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5independent administration authorities
sassa
5 +1Independent Administration AuthoritiesXristina Krystallidou


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
independent administration authorities


Explanation:
Ανεξάρτητες Διοικητικές Αρχές

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-03-06 16:19:11 GMT)
--------------------------------------------------

Διόρθωση: administration -> administrative


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE...
sassa
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks a lot...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helen Chrysanthopoulou
9 mins
  -> :)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Με το "Independent Administative Authorities". Δες και τι λέει εδώ www.enelsyn.gr/papers/w16/Paper by Panagiotis G. Flessas.pd...
26 mins
  -> Administrative, ναι. Ωραίο link. :)

agree  Vicky Papaprodromou
59 mins
  -> :)

agree  Evi Prokopi
3 hrs

agree  xxxd_vachliot: Η αρχική σου πρόταση Σάσσα είναι πιο σωστή στα Αγγλικά. Καλημέρα!
15 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Independent Administration Authorities


Explanation:
http://www.esr.gr/english.php
apo to site tou Ethnikou Sumvouliou Radiothleorashs.
Sumfono me thn prohgoumeni apopsi

Xristina Krystallidou
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helen Chrysanthopoulou
2 mins

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Independent Administrative Authorities. Δες εδώ www.enelsyn.gr/papers/w16/Paper by Panagiotis G. Flessas.pd... και εδώ www.eett.gr/opencms/sites/EETT_EN/EETT/Structure/BIO_CV_Kou...
20 mins

agree  xxxd_vachliot: Έτσι όπως το έχεις , (Independet Administration Authorities) είναι πιο fluent στ' Αγγλικά.
15 hrs