KudoZ home » Greek to English » Journalism

εμφανίζει σημάδια κόπωσης

English translation: is showing signs of fatigue

Greek term or phrase:εμφανίζει σημάδια κόπωσης
English translation:is showing signs of fatigue
Entered by: Assimina Vavoula

14:42 Mar 14, 2008
Greek to English translations [Non-PRO]
Greek term or phrase: εμφανίζει σημάδια κόπωσης
Στην τρίτη περίοδο, που ξεκινάει το 1993-4, παρατηρείται η είσοδος νέων ιδιωτικών καναλίων στο τηλεοπτικό πεδίο, όπως, για παράδειγμα, του ΣΚΑΙ και του Star Channel, που αποσκοπούν στο να αποσπάσουν ένα τμήμα της τηλεοπτικής αγοράς, ενώ σταδιακά η αγορά ***εμφανίζει σημάδια κόπωσης***, δεδομένου ότι τα διαφημιστικά μηνύματα συσσωρεύονται συνήθως στις ζώνες υψηλής τηλεθέασης και σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, με αμφίβολη πλέον αποτελεσματικότητα, τόσο για τους διαφημιζομένους, όσο και για τους σταθμούς, οι οποίοι βλέπουν σταδιακά το κοινό τους να αλλάζει κανάλι κατά τη διάρκεια της προβολής των διαφημίσεων, που συνήθως είναι χαμηλού κόστους και παράγονται από ερασιτέχνες .
Assimina Vavoula
is showing signs of fatigue
http://www.google.co.uk/search?q=market+"signs of fatigue"&h...
Selected response from:

Grading comment
Ευχαριστώ και καλησπέρα.
4 KudoZ points were awarded for this answer

Summary of answers provided
3 +8is showing signs of fatigue
4is getting tired
Evi Prokopi



13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
is showing signs of fatigue

http://www.google.co.uk/search?q=market+"signs of fatigue"&h...

Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ και καλησπέρα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
8 mins
  -> Danke! :)

agree  socratisv
36 mins
  -> :)

agree  Nick Lingris
41 mins
  -> :)

agree  xxxd_vachliot
47 mins

agree  Angeliki Papadopoulou
4 hrs

agree  Antonia Keratsa
4 hrs

agree  maria ef
5 hrs

agree  Katerina Rhodes
8 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
is getting tired

http://www.google.gr/search?hl=el&q="the market is getting t...

Evi Prokopi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40