KudoZ home » Greek to English » Law: Taxation & Customs

βιβλίο παραγωγής κοστολογίου

English translation: Production and Costing book//Cost & Production records


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:βιβλίο παραγωγής κοστολογίου
English translation:Production and Costing book//Cost & Production records
Entered by: Assimina Vavoula

10:37 Jan 17, 2008
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs
Greek term or phrase: βιβλίο παραγωγής κοστολογίου
Έλεγχος βιβλίου Παραγωγής Κοστολογίου

Η ελεγχόμενη δεν έχει υποχρέωση τήρησης βιβλίου παραγωγής κοστολογίου.
Assimina Vavoula
Greece
Production and Costing book
Explanation:
Νομίζω ότι κανονικά η έκφραση είναι βιβλίο παραγωγής-κοστολογίου (με παύλα στη μέση, δηλ. βιβλίο παραγωγής και κοστολόγησης).
http://taxheaven.gr/show_law.php?id=676&mode=txt
http://www.lemoni.gr/shop/details.asp?ProductID=90048
http://www.klidarithmos.gr/images/periexomena/41061.pdf

Το βιβλίο παραγωγής (μόνο, και όχι το βιβλίο παραγωγής-κοστολογίου) το βρήκα και manufacturing register.
http://tinyurl.com/2pm2ez

Βέβαια δε νομίζω ότι πρόκειται ακριβώς γι' αυτό, οπότε προτείνω Production and Costing book και για το συγκεκριμένο context θα έβαζα Production and Costing bookkeeping




--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 min (2008-01-18 10:38:27 GMT)
--------------------------------------------------

ή Cost & Production records..
Selected response from:

Eri Koutala
Grading comment
Ευχαριστώ, καλό μου κορίτσι... Καλό σου βράδυ και καλό Σ/Κ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2cost of production book
STAMATIOS FASSOULAKIS
3 +2Production and Costing book
Eri Koutala


Discussion entries: 5





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
cost of production book


Explanation:
cost of production=κόστος παραγωγής προιόντων η υπηρεσιών. Το συνολικό κόστος παγίων,μεταβλητών κλπ εξόδων.
Αγγλοελληνικό και ελληνοαγγλικό λεξικό Χρυσοβιτσιώτη/Σταυρακόπουλου.

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
1 hr
  -> ευχαριστώ Mirjana

agree  socratisv
14 hrs
  -> ευχαριστώ Σωκράτη.

neutral  Eri Koutala: όταν το πρωτοδιάβασα μου ήρθε στο μυαλό κόστος βιβλίου παραγωγής. Δε νομίζω ότι ο όρος που ψάχνουμε είναι το κόστος παραγωγής.
18 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Production and Costing book


Explanation:
Νομίζω ότι κανονικά η έκφραση είναι βιβλίο παραγωγής-κοστολογίου (με παύλα στη μέση, δηλ. βιβλίο παραγωγής και κοστολόγησης).
http://taxheaven.gr/show_law.php?id=676&mode=txt
http://www.lemoni.gr/shop/details.asp?ProductID=90048
http://www.klidarithmos.gr/images/periexomena/41061.pdf

Το βιβλίο παραγωγής (μόνο, και όχι το βιβλίο παραγωγής-κοστολογίου) το βρήκα και manufacturing register.
http://tinyurl.com/2pm2ez

Βέβαια δε νομίζω ότι πρόκειται ακριβώς γι' αυτό, οπότε προτείνω Production and Costing book και για το συγκεκριμένο context θα έβαζα Production and Costing bookkeeping




--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 min (2008-01-18 10:38:27 GMT)
--------------------------------------------------

ή Cost & Production records..


    Reference: http://www.informer.gr/page/default.asp?la=2&Id=462
Eri Koutala
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20
Grading comment
Ευχαριστώ, καλό μου κορίτσι... Καλό σου βράδυ και καλό Σ/Κ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot: Αυτό είναι! To βρήκα επίσης ως και "cost and production records"...
7 hrs
  -> Σωστό! Ευχαριστώ πολύ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
10 hrs
  -> Thank you Nadia!