KudoZ home » Greek to English » Law: Contract(s)

εκχώρηση χρηματικής απαίτησης

English translation: assignment of (monetary) receivables


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:εκχώρηση χρηματικής απαίτησης
English translation:assignment of (monetary) receivables
Entered by: xxxd_vachliot

15:39 Nov 27, 2008
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Greek term or phrase: εκχώρηση χρηματικής απαίτησης
Επιτρέπεται η εκ μέρους του αναδόχου του έργου ***εκχώρηση χρηματικής απαίτησης***, για την οποία έχει συνταχθεί και εγκριθεί πιστοποίηση εκ της κατασκευής έργου, σε αναγνωρισμένες τράπεζες ή νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου ή προμηθευτές υλικών και μηχανημάτων για την εκτέλεση του έργου εκ του οποίου προέρχεται η απαίτηση ή εργάτες και υπαλλήλους που χρησιμοποιήθηκαν ή χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του."
xxxd_vachliot
assignment of (monetary) receivables
Explanation:
Βλ. άρθρο 2 στο reference.
Selected response from:

George Linos
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1assignment of (monetary) receivables
George Linos
4assignment of monetary claims
Ioanna Daskalopoulou


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
assignment of (monetary) receivables


Explanation:
Βλ. άρθρο 2 στο reference.


    Reference: http://books.google.co.uk/books?hl=en&id=QPIAKU4-Q4IC&dq=%22...
George Linos
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 15
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
4 hrs
  -> Thank you!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
assignment of monetary claims


Explanation:
Σύμφωνα με το λεξικό χρηματοοικονομικών όρων του Χρυσοβιτσιώτη.

Επίσης, δες refererence below


    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&q=assignment+of+monetary+c...
Ioanna Daskalopoulou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: thanks