KudoZ home » Greek to English » Law (general)

αρωγός

English translation: helper/supporter/aid-giver


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:αρωγός
English translation:helper/supporter/aid-giver
Entered by: Ioanna Daskalopoulou

17:26 Nov 22, 2008
Greek to English translations [PRO]
Law (general)
Greek term or phrase: αρωγός
Sponsor or benefactor?
Ioanna Daskalopoulou
Greece
helper/supporter/aid-giver
Explanation:
Πραθέτω το λήμμα από το λεξικό Γεωργακά:

αρωγός [aroγós] ο, (L) person or thing providing support, assistance, or subvention, supporter (syn βοηθός, υποστηρικτής): άνοιξε το σπίτι του στους κατατρεγμένους, εδώ συμβουλάτορας, εκεί ~(Panagiotop) | κανένα βοήθημα, επιχορήγηση ή συνδρομή δεν φάνηκαν αρωγοί στην ωραία αυτή προσπάθεια (Papatsonis) | στην τόσο δυσάρεστη .. αυτή κατάσταση έρχονται ως ~του ανθρώπου τα σπορ (Chatzinikou) [fr kath αρωγός ← K, AG]
Selected response from:

Epameinondas Soufleros
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ Επαμεινώνδα.
Ο αρωγός είναι αυτός που προσφέρει βοήθεια/υποστήριξη χωρίς αντάλλαγμα, ενώ ο χορηγός πληρώνει με αντάλλαγμα (π.χ. διαφήμιση). Καλό μεσημέρι.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1helper/supporter/aid-giver
Epameinondas Soufleros
4 +1sponsor
Spiros Doikas


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sponsor


Explanation:
http://www.aeginamusicfestival.gr/eng/sponsors.html
http://www.aeginamusicfestival.gr/gr/sponsors.html

Spiros Doikas
Meets criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 96
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ Σπύρο. Τελικά η λέξη sponsor δεν ταιριάζει. Αλλωστε και απο το λινκ που έχεις βάλει διαφοροποιεί τον αρωγό από τον χορηγό. Καλό απόγευμα.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
11 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
helper/supporter/aid-giver


Explanation:
Πραθέτω το λήμμα από το λεξικό Γεωργακά:

αρωγός [aroγós] ο, (L) person or thing providing support, assistance, or subvention, supporter (syn βοηθός, υποστηρικτής): άνοιξε το σπίτι του στους κατατρεγμένους, εδώ συμβουλάτορας, εκεί ~(Panagiotop) | κανένα βοήθημα, επιχορήγηση ή συνδρομή δεν φάνηκαν αρωγοί στην ωραία αυτή προσπάθεια (Papatsonis) | στην τόσο δυσάρεστη .. αυτή κατάσταση έρχονται ως ~του ανθρώπου τα σπορ (Chatzinikou) [fr kath αρωγός ← K, AG]

Epameinondas Soufleros
Greece
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40
Grading comment
Ευχαριστώ Επαμεινώνδα.
Ο αρωγός είναι αυτός που προσφέρει βοήθεια/υποστήριξη χωρίς αντάλλαγμα, ενώ ο χορηγός πληρώνει με αντάλλαγμα (π.χ. διαφήμιση). Καλό μεσημέρι.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
9 hrs